اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
طی مراسمی در اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان صورت گرفت
روز دوشنبه 18/8/94 عباس حسین زاده، رییس اداره کتابخانه های عمومی اهواز، به عنوان نخستین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل منصوب شد.
روز دوشنبه 18/8/94 عباس حسین زاده، رییس اداره کتابخانه های عمومی اهواز، به عنوان نخستین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، در این مراسم که علاوه بر مدیرکل و کارشناسان ستادی، آقای حاتمی  مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و همراهانشان نیز حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین سپهر با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در خصوص بسیج گفت: بهترین تعبیر را امام در مورد بسیج داشت که گفت: بسیج شجره طیبه است و همان طور که ایشان گفت محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته، می توان گفت که انقلاب اسلامی را نیز بسیج زنده نگه داشته است.

وی افزود: هر چه ما داریم از اندیشه بسیجی است. وجود این اقتدار و خودکفایی و سربلندی با همه هجمه های متعدد و سهمگینی که کشور را تهدید کرد و همچنان می کند، تنها به مدد حضور تفکر بسیجی بوده است.

سپهر گفت: یکی از نواقص ما نبودن پایگاه مقاومت بسیج بود که به لطف خدا و با کمک عزیزان در بسیج ادارات، این کمبود نیز برطرف شد و البته تقارن آن را با ایام محرم که ماه ایثار و شهادت است، به فال نیک می گیریم.

همچنین در این نشست، مهندس حاتمی، مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به جایگاه بسیج ادارات استان خوزستان در کشور گفت: از حیث جامعه هدف، بعد از استان تهران دارای رتبه دوم در کشور هستیم اما از نظر جذب، در کشور پیشتازیم که نشان از ولایت مدار بودن عموم کارمندان استان دارد.

وی افزود: بسیج ادارات در خوزستان دارای 24 حوزه و بیش از 340 پایگاه است که قریب به 70 هزار عضو دارند که از نظر میزان جذب در میان ارکان مختلف بسیج، بیشترین آمار را بسیج ادارات نصیب خود کرده است.

حاتمی اضافه کرد: موقعیت خاص خوزستان از نظر اقتصادی و جغرافیایی و فرهنگی به گونه ای است که همیشه دشمن چشم طمعی به این خطه دارد و وجود این میزان نیروی بسیجی در ادارات، یک نقطه قوت برای انقلاب و نظام است.

در ادامه عباس حسین زاده، رییس اداره کتابخانه های عمومی اهواز و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل کتابخانه های عمومی از محل این پایگاه در کتابخانه مرکزی استان خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است که علاوه بر آغاز روند جذب و سازماندهی اعضاء در بسیج، برنامه های این پایگاه را تا پایان سال 94 تدوین کنیم.


اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار