اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
شهردار اهواز:
سیدخلف موسوی افزود: هرچه بر بنیه علمی در شهر افزوده شود، زیرساخت توسعه شهر تقویت خواهد شد.
سیدخلف موسوی در دیدار سرپرست جدید دانشگاه شهید چمران: با همه توان از تقویت و توسعه دانشگاه حمایت می کنیم.

دکتر خواجه سرپرست جدید دانشگاه شهید چمران اهواز با شهردار اهواز دیدار و زمینه های همکاری مشترک شهرداری اهواز و دانشگاه شهید چمران بررسی شد.

سیدخلف موسوی، شهرداری اهواز را حامی و پشتیبان جریان علمی در استان دانست و گفت: مقام معظم رهبری بر تولید علم و دانش افزایی تاکید ویژه ای دارند و جهاد علمی را مبنای توسعه پایدار در کشور می دانند، بنابراین در هر مقام و موقعیتی می بایست به گونه ای تمام قد از دانشگاه و محیط علمی دفاع کرد.

 شهردار اهواز با اشاره به شصتمین سالگرد تأسیس دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: همه مساعی و تلاش خود را برای بزرگداشت باشکوه این مراسم که در واقع تکریم علم و دانش  می باشد، به کارخواهیم بست.

سیدخلف موسوی افزود: نگاه شهرداری اهواز در دوره جدید به دانشگاه نگاه درآمدزایی نیست. وی ادامه داد: هرچه بر بنیه علمی در شهر افزوده شود، زیرساخت توسعه شهر تقویت خواهد شد.

 موسوی تصریح کرد: دانشگاه چمران را دانشگاه مادر استان و اتاق فکر توسعه در کلانشهر اهواز    می دانیم و آمادگی داریم در قالب طرح جامع دانشگاه شهید چمران که می تواند زمینه ساز تبدیل این دانشگاه به قطب علمی کشور و در منطقه خاورمیانه شود از هرگونه کمک و حمایت دریغ نمی کنیم.

 شهردار اهواز به انتخاب دانشگاه شهید چمران به عنوان مجری تهیه و تدوین برنامه پنج ساله توسعه شهر اهواز اشاره کرد و تاکید نمود: شهرداری اهواز در کنار نهادهای تولید علم و دانش تلاش می کند تا ضمن جبران عقب ماندگی ها، به طور علمی به سوی توسعه حرکت نماید.

  دکتر خواجه در ادامه این نشست ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری اهواز خواستار استمرار این همکاری ها شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار