شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همه چیز برای نتیجه گیری و مدال آوری شمشیر بازی خوزستان فراهم و به خاطر المپیکی بودن کانون توجه ما است.

شوشان: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همه چیز برای نتیجه گیری و مدال آوری شمشیر بازی خوزستان فراهم و به خاطر المپیکی بودن کانون توجه ما است.

به گزارش خبرنگار شوشان فرامرز کیانی‌زاده ظهر امروز در ظهر امروز در مجمع انتخاباتی رییس هیئت شمشیر بازی خوزستان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: سابقه شمشیر بازی در خوزستان زیاد است و اگر به ۳۰ سال پیش برگردیم شمشیر بازی خوزستان در سطح کشور مطرح و مدال آور بود.

وی افزود: در سال‌هایی شمشیر بازی خوزستان به هر دلیلی افت کرد و تعداد شهرستان‌های ما به ۱ شهرستان فعال رسید و همین باعث افت شمشیر بازی شد و به ۴ ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته بیشتر نداشتیم، در واقع شمشیر بازی خوزستان بعد از دوره افت در ۳ سال اخیر شروع به فعالیت جدی کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: آبادان خرمشهر و اهواز به صورت جدی فعالیت کردند و از آن موقعی که من سرپرست هیئت شمشیر بازی بودم همین ۳ شهر فعالیت کردند و اشکالی ندارد که شهرستان جدیدی فعال نشود چون به دنبال کیفی سازی بودیم.

کیانی‌زاده اضافه کرد: اکنون به مرحله‌ای رسیدیم که شهرستان‌های ۴ و ۵ هم فعال شوند و افزایش تعداد ورزشکاران و هیئت‌ها باعث شناسایی بیشتر استعداد‌ها می‌شود، ضمن اینکه زمینه برای رشد و ارتقای شمشیر بازی استان فراهم است و با همین ۳ شهر می‌شود در سطح کشور مقام کسب کرد.

وی عنوان کرد: کارهایی که انجام داده می‌شود ثمره آن در سال‌های بعد داده می‌شود و انتظار می‌رود از پیشکسوتان و تجربیاتشان استفاده شودو همه چیز برای نتیجه گیری و مدال آوری در شمشیر بازی فراهم است.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه شمشیر بازی چون المپیکی و مدنظر ما است و. گرفتن سالن ووشو به رغم فعال بودن و دادن آن به شمشیر بازی نشان دهنده همین اهمیت بود گفت: تعامل و ارتباط خیلی خوبی با فدراسیون داشته باشید و نقصی که در سال‌های قبل داشتیم برطرف شود.

کیانی‌زاده خطاب به رئیس جدید هیئت شمشیر بازی خوزستان گفت: هیئت یک نفره را تأیید نمی‌کنیم و به دنبال این نیستیم که رئیس هیئت هر چند خیلی خوب یک نفره کار کند و اگر کسی بیاید که ارتباطش با اداره کل و فدراسیون شمشیر بازی خوب نباشد باید عوض شود.

وی اضافه کرد: در بخش بانوان و آقایان جوری عمل شود که فاصله‌ها زیاد نشود به طوری که سطح مردان و زنان با هم خیلی فرق داشته باشند ضمن اینکه ما با توجه به سابقه‌ای که در شمشیر بازی از قبل داریم انتظارمان این است که سال ۹۵ باید نتیجه گیری شود، همچنین از تعاملات استفاده و این رشته المپیکی را فعال کنید.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: از نظر توان علمی و اجرایی روسای فدراسیون شمشیر بازی امکانات خوبی جذب کردند و خوب هستند و کمک‌های خوبی به آبادان اهواز و خرمشهر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار