شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
رییس فدراسیون شمشیر بازی کشور:
کارکردن در ورزش شمشیر بازی سخت است و مثل رئیس فدراسیون فوتبال نیست که همه به دنبالش می‌دوند.

شوشان: رییس فدراسیون شمشیر بازی کشور گفت: کارکردن در ورزش شمشیر بازی سخت است و مثل رئیس فدراسیون فوتبال نیست که همه به دنبالش می‌دوند.

به گزارش خبرنگار شوشان فضل الله باقر‌زاده ظهر امروز در مجمع انتخاباتی رییس هیئت شمشیر بازی خوزستان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: جایگاه شمشیر بازی در المپیک از همه رشته‌ها بهتر است و در آسیا ۴۵ مدال در رشته شمشیر بازی توزیع می‌شود و از کشتی هم بیشتر می‌توانیم مدال بگیریم.

وی با اشاره به غربت شمشیر بازی و ناشناخته بودن جایگاه آن در کشور افزود: امیدوارم رییس جدید هیئت آینده خوبی را برای شمشیر بازی خوزستان ترسیم کند، کارکردن در ورزش شمشیر بازی سخت است و دنبالت نمی‌روند و از عکس و مصاحبه خبری نیست.

رئیس فدراسیون شمشیر بازی کشور تصریح کرد: خوزستان سرمایه‌هایی دارد که هر استانی این سرمایه‌ها را ندارد و این پتانسیل این را دارد که قطب شمشیر بازی ایران باشد و شک نداشته باشید با این علاقه‌مندی خوزستان قطب شمشیر بازی می‌شود.

باقر‌زاده تصریح کرد: اطمینان دارم حتما با مدیر کل ورزش و جوانان استان هماهنگ و دوست باشید چون دوست ندارم بین رییس هیئت شمشیر بازی و رییس اداره ورزش و جوانان استان اختلافی باشد و من با تمام توان در خدمت شما هستم.

وی اضافه کرد: تیم شمشیر بازی دختران خوزستان باید در لیگ شمشیر بازی کشوری شرکت کند و من ۳ دست وست برای شرکت آن‌ها در لیگ بر‌تر و ۲۰ میلیون ریال کمک مالی اختصاص می‌دهم و. تمام هزینه‌های رفت و برگشت و اسکان آن‌ها را نیز قبول می‌کنم.

رئیس فدراسیون شمشیر بازی کشور خطاب به رئیس جدید هیئت شمشیر بازی استان گفت: این رشته توسعه یافته و نیازمند توجه است، ضمن اینکه برای داوران و مربیان دوره آموزشی بگذارید، فعلا ۳ شهر خرمشهر آبادان و اهواز را داشته باشید و پس از آن دو شهر دیگر را اضافه کنید.

باقر‌زاده ادامه داد: با بافت شمشیر بازی خوزستان آشنا هستم و می‌دانم که سابقه دیرینه‌ای در شمشیر بازی ایران دارد اما رئیس قبلی هیئت را اصلا ندیده بودم و نمی‌شناختم در حالی که هرمزگان به رغم نداشتن هیئت شمشیر بازی قهرمان کشوری داشت.

وی با بیان اینکه ۲۴ هیئت داریم که ۱۷ هیئت فعال است و هیئت شمشیر بازی آذربایجان شرقی را خودم فعال کردم که حتی از والیبال فعال‌تر و بالا‌تر است بیان کرد: خوزستان یکی از مهم‌ترین استان‌ها کشور در رشته شمشیر بازی بوده است که در سال‌های اخیر رشد و شکوفایی خود را نداشته است و با هماهنگی که با مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان داشتیم بررسی‌هایی در زمینه شمشیر بازی استان داشتیم و هم این انتخابات را برگزار کردیم. رئیس فدراسیون شمشیر بازی کشور در پایان گفت: این اختیار را به شما می‌دهیم که عوامل اجرایی هیئت را خودتان انتخاب کنید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار