شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
امید حاجتی بیان کرد: سرمایه گذاری و استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در استان یکی از راه های کاهش آمار بیکاری در استان است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان گفت: رفع تحریم ها و به ویژه تحریم های بانکی باعث سرمایه گذاری آسان تر در خوزستان می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی:لغو تحریم ها سرمایه گذاری در خوزستان را آسان ترمی کند.

امید حاجتی پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سرمایه گذاری و استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در استان یکی از راه های کاهش آمار بیکاری در استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان افزود: برخورد مناسب دستگاه ها با سرمایه گذاران می تواند مشوق خوبی برای سرمایه گذاری در استان باشد.

وی اظهار کرد: اگر دستگاه های اجرایی استان به این باور برسند که برای توسعه و پیشرفت استان باید راه را برای فعالیت سرمایه گذاران در استان هموار کنند سرمایه گذاران رغبت بیشتری به فعالیت اقتصادی در خوزستان خواهند شد.

حاجتی افزود: اولویت تمامی دستگاه های اجرایی در استان باید جذب سرمایه گذار و راه اندازی پروژه های اقتصادی و عمرانی در استان باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان بیان کرد: از یک سال گذشته برنامه ریزی هایی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای دوران پسا تحریم به منظور بهبود شرایط اقتصادی و اشتغال استان و تدوین برنامه توسعه اقتصادی انجام گرفت.

وی دو بحث صادرات غیر نفتی و معرفی و تدوین فرصت های سرمایه گذاری را اولویت برنامه های اقتصادی استان دانست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار