شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان خبر داد:
در آستانه فرارسیدن 26 آبان؛ سالروز شکست حصر سوسنگرد، 35 نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان سوسنگرد به مداوا و درمان رایگان مردم این شهرستان می پردازند.
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: در آستانه فرارسیدن 26 آبان؛ سالروز شکست حصر سوسنگرد، 35 نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان سوسنگرد به مداوا و درمان رایگان مردم این شهرستان می پردازند.

سرهنگ عبدالنبی عبیداوی گفت: این پزشکان متخصص در زمینه های زنان و زایمان، اطفال، پوست، ارتوپدی، مغز و اعصاب، قلب، حلق و بینی، عمومی، سونوگرافی، رادیولوژی، چشم پزشکی، داخلی و ارولوژی به ویزیت و درمان رایگان بیماران مناطق محروم شهرستان سوسنگرد می پردازند.

وی با بیان اینکه اعزام این گروه های تخصصی و فوق تخصصی با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مدیریت درمان تامین اجتماعی و سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان است، تصریح کرد: این گروه های تخصصی سه شنبه این هفته مصادف با 26 آبان ماه سالروز شکست حصر سوسنگرد به این شهرستان اعزام می شوند.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: ابا اعزام این گروه های تخصصی و فوق تخصصی بیش از پانصد بیمار به صورت رایگان در این شهرستان ویزیت خواهند شد، همچنین دارو نیز به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.

عبدالنبی در ادامه افزود: همچنین بیمارانی که نیاز به درمان تخصصی دارند به درمانگاه‌های تخصصی اعزام و براساس آمار مرکز بهداشت این شهرستان نیز، پزشکان متخصص مورد نیاز این منطقه هم در اسرع وقت به این منطقه اعزام خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: هدف از اعزام این گروه‌های تخصصی و فوق تخصصی به شهرستان های محروم و کم برخوردار استانی خوزستان شناخت محرومیت‌ها، کسب روحیه و انگیزه بیشتر برای خدمت به مردم در این مناطق است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار