اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
فرماندار دشت ازادگان :
قطع صادرات از چذابه تابعد از اربعین/آماده سازی پارکینگ در این مرز
 فرماندار سوسنگرد گفت: صادرات از مرز چذابه تا بعد از اربعین به دلیل حجم گسترده تردد زائران قطع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم مجیدی پور ظهر امروز شنبه در جلسه هماهنگی خدمات رسانی به زائران حسینی در فرمانداری سوسنگرد از زحمات شهردار اهواز و مجموعه شورای شهر اهواز تقدیر کرد و گفت: شهرداری اهواز در زمینه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی پیشگام و در خط مقدم است. در حقیقت حجم عمده ای از کار در این مسیر بر دوش شهرداری اهواز بود.

وی افزود: این توفیق نصیب شهرداری اهواز شده تا در زمینه خدمت به زائران امام حسین (ع) فعالیت کند.

فرماندار سوسنگرد با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری اهواز نسبت به سال گذشته بیشتر شده گفت: امسال مقرر شده تا دو میلیون زائر از مرز چذابه و شلمچه به کربلا اعزام شوند.

مجیدی پور بیان کرد: امسال بر خلاف سال گذشته صدور ویزا از خود سوسنگرد انجام شده و دیگر نیاز به مراجعه مردم به مرکز استان نیست.


وی در ادامه از قطع صادرات از مرز چذابه تا ۱۵ آذر ماه و بعد از اربعین حسینی خبر داد و عنوان کرد: به هر حال در این مدت شاهد حجم گسترده ای از تردد زائران بوده و فرصتی برای رسیدگی به صادرات از این مرز را نداریم.

فرماندار سوسنگرد تأکید کرد: پارکینگی با ظرفیت ۶۰۰ هزار خودرو در مرز چذابه در حال آماده سازی است.

مجیدی پور یادآور شد: با توجه به اینکه استان ایلام دچار حوادث و بلایای طبیعی شده امکان تردد زائران از مرز مهران بسیار کم است. بنابراین پیش بینی می شود تا شاهد تردد بیشتر زائران از مرزهای استان خوزستان باشیم.


فرماندار سوسنگرد همچنین از حضور اتوبوسرانی اهواز برای جابجایی زائران قدردانی کرد و گفت: نیازهای موجود را احصا کرده و تا فرصت باقیمانده نواقص را حل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان مختلف استانی، شهردار اهواز و برخی از اعضای شورای شهر اهواز در این بازدید حضور داشته و از کاروان های زیارتی اربعین حسینی و موکب های مستقر در مسیر اهواز تا چذابه بازدید کردند.


مسئولان همچنین از موکب های مستقر در عین دو بازدید کرده و از نزدیک مشکلات و نواقص را مشاهده کردند. آنها پای درد و دل زائران پیاده نشسته و سپس جلسه جهت هماهنگی بیشتر کارها را برگزار کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار