اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
دکتر فروزان: آخرین بازدید نمایندگان وزارت بهداشت از گروه طب اورژانس در سال 91 انجام شد و خوشبختانه بیشتر کمبودهای مطرح شده، طی سالهای اخیر با حمایت مسئولان دانشگاه برطرف شده اند
دکتر آرش فروزان مدیرگروه طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بازدید نمایندگان وزارت بهداشت از گروه طب اورژانس این دانشگاه، گفت: برنامه های آموزشی گروه و فعالیت اتندینگ زمینه رضایت هیئت ارزیاب وزارت بهداشت را به خوبی فراهم کرد.

فروزان اظهار داشت: رشته طب اورژانس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز در سال 87 توسط یک تیم سه نفره متشکل از دکتر معصومی، دکتر علی عسکری و اینجانب در استان خوزستان راه اندازی شد و پس از سه سال، گروه طب اورژانس از سوی وزارت بهداشت مورد بازدید قرار گرفت و از نظر آموزشی تایید شد.

وی افزود: روند بازدیدهای وزارت بهداشت از گروه های آموزشی به این صورت است که گروه های آموزشی مستقر در دانشگاههای علوم پزشکی کشور را که از نظر آموزشی تایید شده اند، بصورت مستمر مورد بازدید قرار میدهند و وضعیت آن ها را از نظر آموزشی، پژوهشی و تعداد اتندینگ و دستیاران ارزیابی می کنند.

مدیرگروه طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه آخرین بازدید نمایندگان وزارت بهداشت از گروه طب اورژانس در سال 91 انجام شد، تصریح کرد: بیشتر کمبودهای مطرح شده  در بازدیدهای قبل، طی سال های اخیر با حمایت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برطرف شدند.

فروزان اظهار داشت: در بازدید این دوره گروه ارزیاب وزارت بهداشت در روز پنج شنبه 21 آبان ماه 94، خوشبختانه روند پیشرفت گروه از لحاظ آموزشی، پژوهشی و درمانی در دو بیمارستان امام(ره) و گلستان اهواز از سوی دکتر جلیلی و دکتر احمدی که هر دو عضو هیئت بورد و نمایندگان ارزیابی وزارت هستند، مورد رضایت قرار گرفت.

وی افزود: موضوع تغییر ساختار اورژانس بیمارستان، از جمله مسائلی بود که از سوی کارشناسان وزارت مطرح شد، این در حالی است که یک اورژانس آکادمیک باید از ابتدا دارای یک نقشه آکادمیک باشد و با توجه به اینکه اورژانس این بیمارستان از پیش ساخته شده، تغییر ساختار آن سخت است. اما در این زمینه باید اقدامات لازم در بیمارستان صورت بگیرد.

مدیرگروه طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دیدگاه این کارشناسان در بازدید از بیمارستان ها، در رفع مشکلات و کمبودها بسیار تاثیرگذار است و فرصت خوبی برای پرداختن به جزئیات و مشکلات فراهم شده است.
 
فروزان در پایان گفت: رضایت مندی نمایندگان وزارت پس از بررسی برنامه های آموزشی گروه و فعالیت اتندینگ در این بازدید باعث شد احساس کنیم مسیری را که در این زمینه طی کرده ایم، مسیر درستی بوده و به تلاش در راستای هرچه بهتر شدن وضعیت ادامه دهیم.
 
 
 
 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار