شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
معاون آموزشی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز: هیئت ارزیاب وزارت بهداشت در دو هفته اخیر از 10 گروه آموزشی بیمارستان امام (ره) بازدید کردند

معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: هیئت ارزیاب وزارت بهداشت در دو هفته اخیر از 10 گروه آموزشی حاضر در این مرکز بازدید کرد.

دکتر سیدرضا سعیدیان درباره روند بازدید این هیئت از گروه های آموزشی حاضر در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز، اظهار داشت: وزارت بهداشت به صورت دوره ای نمایندگان خود را برای بازدید از گروه های آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور اعزام می کند که در این بازدیدها، گروه ها در دو مقوله "توانایی آموزش دستیار" و "وضعیت فضاها و امکانات آموزشی در بیمارستان های آموزشی" مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی افزود: در دو هفته گذشته در مجموع، گروه های زنان، نوزادان، ارولوژی، بیهوشی، ارتوپدی، طب اورژانس، قلب، پوست، چشم و داخلی(ریه و گوارش) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از سوی هیئت ارزیابی وزارت بهداشت مورد بازدید قرار گرفتند.

معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز درباره نتیجه ارزیابی های صورت گرفته، گفت: کمبودها و مواردی که در بازدیدهای قبلی دستور رفع آن ها داده شده بود، عمدتا" برطرف شدند و یا اقداماتی در جهت بهبود وضعیت انجام شده است. این هیئت گزارش بازدید اخیر را به صورت کتبی و پس از پایان بازدیدها از این مرکز طی نامه ای ارائه خواهد کرد.

سعیدیان اظهار داشت: در جریان این بازدیدها، بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به صورت قطعی تایید شد. پیش از این، بخش ارتوپدی به صورت مشروط مورد تایید قرار می گرفت ولی اکنون تایید قطعی این بخش در جریان بازدیدهای هیئت ارزیاب وزارت، صورت گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار