شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
هفته پانزدهم لیگ دسته اول کشور:
در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، نفت آبادان به مصاف تیم قعر جدول می‌رود و نفت مسجدسلیمان در خانه با همسایه میانه جدولی خود جدال خواهد کرد.باید دید که ساق پای نفتی‌ها توان کسب برد در این دیدار را خواهد داشت، یا اینکه گمانه‌زنی‌ها در خصوص صعود و یا عدم صعود به لیگ برتر برای نماینده آبادان همچنان ادامه‌دار است.
 هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و دو تیم خوزستانی این رقابت‌ها نیز برای جدال بر سر بالانشینی در جدول مصاف سختی را با حریفان خود خواهند داشت. 
در همین چارچوب ابتدا نفت آبادان در همدان میهمان پاس انتهای جدولی است اما مشخص نیست که این تیم بتواند از سرمای همدان امتیازی را به ارمغان آورد. 
این در حالی‌ست که آبادانی‌ها در یزد هم مقابل تیم انتهای جدولی فولاد یزد مغلوب شده‌اند، آن هم در صورتی که این تیم بحران‌زده یزدی چند روز پیش از آن مسابقه، تمرینی را برگزار نکرده بود. 
حال مشخص نیست نفتی‌ها که در خانه هم یک در میان بازی‌های خود را با برد پشت سر می‌گذارند، از میدان سهل اما سرد همدان چه ارمغانی را به‌دست خواهند آورد. 
آبادانی‌ها که در بازی گذشته خود مقابل صدرنشین مسابقات در آبادان نمایش خیره‌کننده‌ای در غیاب شش بازیکن خود داشتند، آیا می‌توانند بازی زیبای هفته گذشته خود را این بار در همدان به اجرا بگذارند و میزبان خود را مغلوب به رختکن بفرستند یا خیر. 
شاگردان «کارلوس مانوئل» پرتغالی فرصت چندانی را در اختیار ندارند تا خود را به بالای جدول برسانند، همچنین زردپوشان آبادانی هر امتیازی را که از دست می‌دهند، تیم‌های رقیب نیز خود را از این تیم بیشتر جدا کرده و به صدر جدول می‌رسانند و دسترسی نفتی‌ها به صدر جدول سخت‌تر می‌شود. 
باید دید که ساق پای نفتی‌ها توان کسب برد در این دیدار را خواهد داشت، یا اینکه گمانه‌زنی‌ها در خصوص صعود و یا عدم صعود به لیگ برتر برای نماینده آبادان همچنان ادامه‌دار است. 
صنعت نفت آبادان در این هفته به همدان سفر می‌کند تا عصر دوشنبه از ساعت 14 و 30 در ورزشگاه قدس این شهر به مصاف پاس برود، نفتی‌ها تا کنون از 14 مسابقه خود صاحب 20 امتیاز شده‌اند و در جایگاه هفتم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند. 
قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج ملک خواهد بود و آقایان محمد بوالحسنی و رحیم حاجیلو وی را در امر داوری این دیدار یاری می‌کنند.
در مسجدسلیمان نیز، شاگردان «فرزاد حافظی» میزبان هم امتیاز و همسایه خود در میانه جدول، تیم مس رفسنجان هستند.
رقابت 16 امتیازی‌های جدول جذاب و دیدنی خواهد بود، در صورتی که نفتی‌ها برای تصاحب پیروزی در این دیدار تلاش دو چندانی داشته باشند، گیر افتادن در دام چهار تیم 16 امتیازی برای نماینده مسجدسلیمان چندان خوش‌آیند نیست و این تیم قصد دارد که هر چه زودتر تکلیف خود را در جدول روشن کند، که آیا این تیم برای صعود بسته شده و یا برای گذران امور در لیگ دسته اول برنامه‌ریزی کرده است. 
نفت مسجدسلیمان می‌تواند با کسب این سه امتیاز خانگی در خوش‌بینانه‌ترین حالت تا رده هشتم در جدول صعود کند اما در صورتی که سایر رقبا نیز در این روز نتوانند نتیجه لازم را کسب کنند. 
نفت از 13 مسابقه خود تاکنون 16 امتیاز را کسب کرده و هم امتیاز با تیم‌های مس رفسنجان، آلومینیوم هرمزگان و گل گهر سیرجان در میانه‌های جدول جای خوش کرده و مترصد امتیاز از دست دادن حریفان خود برای جدا شدن از چنگال 16 امتیازی‌های جدول است.
داور این دیدار محمد ملکی است و آقایان مهدی سیفی و محمدرضا فتحی او را در امر قضاوت یاری می‌کنند. 
این تیم بعدازظهر سه‌شنبه از ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

برچسب ها: هفته ، پانزدهم ، لیگ ، گشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار