شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
هفته ششم لیگ برتر بسکتبال کشور
در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال کشور، دو تیم خوزستانی این رقابت‌ها، کار آسانی را در مقابل دو تیم قعر جدول خواهند داشت.
هفته ششم لیگ برتر بسکتبال کشور فردا در شهرهای مشهد، اصفهان، تهران، تبریز و آبادان پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدارهای این هفته ثامن مشهد در خانه از دانشگاه آزاد پذیرایی خواهد کرد. 

دو نماینده خوزستان اما، پس از کسب دو برد دل‌چسب در هفته گذشته، در این هفته قصد دارند تا با پیروزی در مقابل حریفان قعر جدولی خود، در رقابت با رقبای صدر جدولی خود گوی سبقت را از این تیم‌ها بربایند. 

در همین راستا، پالایش نفت آبادان که لیگ امسال را قدرتمند آغاز کرده است، در خانه از تیم نیروی زمینی تهران پذیرایی خواهد کرد تا پنجمین برد خود در ششمین هفته از این رقابت‌ها را به دست آورد. 

نفتی‌های آبادان در این روز می‌توانند با اتکا به بازیکنان امتیاز آور خود برای جبران تفاضل گل فاحش خود نسبت به صدرنشینان اقدام کنند و این فرصت را برای رسیدن به صدر جدول غنیمت شمارند. 

نماینده آبادان گرچه بهترین نتایج ممکن را تا کنون کسب کرده، اما در دیدار با دانشگاه آزاد با اختلاف زیادی بازی را به حریف خود واگذار کرده و همین امر باعث شده تا کنون بردهای این تیم تفاضل گل این تیم را بهبود نبخشند تا نفت آبادان با تفاضل 12- هنوز نتوانسته صدر جدول را به تنهایی تصاحب کند. 

در دو هفته آینده آبادانی‌ها می‌توانند بر امتیازات خود افزایش داده و گل‌های از دست داده را نیز جبران کنند تا در گل شماری به مشکل برنخورند. 

اما پتروشیمی بندرامام به اصفهان سفر می‌کند تا در مقابل حریف هفته گذشته نفت آبادان قرار گیرد. 

تیم آینده سازان میهن اصفهان که برای دومین هفته پیاپی از یک تیم خوزستانی میزبانی می‌کند، تلاش بسیاری دارد تا دومین شکست خانگی پیاپی خود را از یک تیم خوزستانی در خانه تجربه نکند، از همین حیث پترو کار چندان آسانی را در اصفهان در پیش نخواهد داشت. 

شاگردان مهران شاهین طبع نباید فریب رتبه حریف را در این دیدار بخورند، همانطور که این تیم در هفته گذشته نیز برای نماینده آبادان زحمات زیادی را به وجود آورده بود. 

مردان دیار بندر گرچه به ظاهر جدال آسانی را با آینده‌سازان در پیش دارند، اما در این آوردگاه نمی‌توان هیچ حریفی را از پیش برنده یا بازنده دانست، چرا که سطح تیم‌ها تقریباً یک نواخت شده و قدرت در لیگ برتر بسکتبال کشور تقسیم شده است. 

حال باید منتظر ماند و دید چه نتایجی در پایان این هفته برای خوزستانی‌ها رقم می‌خورد و جایگاه این تیم‌ها در پایان چه عددی را در مقابل خود خواهد دید. 

برچسب ها: ششم ، لیگ بتر ، بسکتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار