شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
هیئت کبدی
تنها 72 ساعت پس از برگزاری این مجمع و انتخاب شفیعی به عنوان رئیس جدید هیئت، به دلیل آنچه که مسائل شخصی و خانوادگی نامید استعفای خود را تقدیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان کرد.
رئیس هیئت کبدی استان خوزستان تنها 72 ساعت پس از برگزاری مجمع عمومی این هیئت و انتخاب وی، از مقام خود استعفا کرد.

بنابراین گزارش مجمع انتخاباتی هیئت کبدی استان خوزستان با حضور محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی و فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان و اعضای مجمع صبح روز یکشنبه 17 آبان ماه برگزار شده بود.

در این مجمع انتخاباتی دو کاندیدا یعنی عباسعلی شفیعی و مرضیه رستم‌پور برای تصدی این هیئت ثبت‌نام کرده بودند که در نهایت با رأی اعضای مجمع عباس‌علی شفیعی با کسب اکثریت آرا برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کبدی استان خوزستان انتخاب شد.

اما تنها 72 ساعت پس از برگزاری این مجمع و انتخاب شفیعی به عنوان رئیس جدید هیئت، به دلیل آنچه که مسائل شخصی و خانوادگی نامید استعفای خود را تقدیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان کرد.

موضوعی که باعث واکنش و تکذیب مسئله از سوی فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان شد.

وی در این رابطه اظهار کرد: پس از برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیئت کبدی، شفیعی شخصاً در دفتر من حضور پیدا کرد و به دلیل این که عجله داشت، اعلام کرد قصد دارد برنامه‎ریزی مدونی برای هیئت انجام دهد و از چند روز آینده نیز سرکشی خود به شهرستان‎ها را شروع و کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

کیانی‌زاده با بیان این‎که موضوع استعفای عباس‌علی شفیعی را از رسانه‎ها شنیده‎ است، ادامه داد: چنانچه این مسئله واقعیت داشته باشد، قطعا باید جلسه‎ای را با او داشته باشم و قضیه را بررسی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان افزود: این مسئله طبیعی نیست که فردی انتخاب شود و ظرف دو سه روز و پیش از آن ‎که حکمی برای او صادر شود، استعفا دهد و همان‎گونه که گفتم باید موضوع بررسی شود.

کیانی‌زاده خاطرنشان کرد: اگر واقعا چنین تمایلی مبنی بر استعفا و ادامه ندادن در شفیعی بود، حتما حضوری نیز با او صحبت خواهم کرد و اگر دلایلش قانع‎ کننده بود، آن موقع همه چیز تمام است و مجمع دوباره‎ای برگزار خواهیم کرد.

اما شفیعی می‌گوید: به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی استعفای خود را اعلام و به مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان تقدیم کرده‌ام.

وی افزود: امیدوارم در آینده بتوانم در عرصه دیگری در خدمت ورزش استان خوزستان باشم.

برچسب ها: هیئت ، کبدی ، استعفاء
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار