شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
مدیر عامل نفت آبادان
آن‌هایی که می‌گویند بازیکن به تیم ما تحمیل می‌شود، افرادی هستند که می‌خواهند تیم ما را وارد حاشیه کنند.
 علی عیسی‌زاده اظهار کرد: صنعت نفت در فصل جاری در یک روند کم افت و خیر حرکت می‌کرد. تیم ما در هر بازی شش هفت موقعیت گلزنی دارد و اگر توپ‌های ما وارد دروازه شده بود، اکنون جایگاه‌مان در این جای جدول نبود.

وی با مرور اتفاقات بازی گذشته نفت آبادان برابر پیکان تهران گفت: تیم پیکان که صدرنشین جدول بود، در آبادان برابر ما حرفی برای گفتن نداشت ولی داوری واقعا ضربه خیلی سنگینی به ما زد و در دقیقه 90 یک پنالتی ناحق به سود حریف گرفته شد و در دقیقه 94 نیز پنالتی ما گرفته نشد.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان بیان کرد: می‌خواهم بگویم تیم ما خیلی خوب بازی می‌کند و بسیار هماهنگ است ولی متاسفانه توپ‌های‌مان وارد دروازه نشده است. من به این تیم و رسیدن به هدف‌مان امیدوار هستم.

وی درباره هدف این تیم در فصل جاری، گفت: هدف ما صعود به لیگ برتر است و خیالتان راحت باشد که به این مهم دست پیدا می‌کنیم. تیم ما بسیار خوب است و از کادر فنی و فوتبالیست‌های خوبی بهره می‌بریم، فقط در این فصل کمی بدشانسی گریبان ما را گرفته است.

عیسی‌زاده با بیان این‌که در دو سه بازی اخیر بهتر کار کرده‌ایم، افزود: مشکل گل نزدن تیم را هم حل می‌کنیم و در نیم‌فصل نیز تیم را تقویت می‌کنیم تا به شرایط خوبی برسیم.

وی در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر برکناری مانوئل، سرمربی پرتغالی این تیم نیز عنوان کرد: به این صورت نیست و در این جا هفت هشت نفر را کاندیدا کرده‌اند و نمی‌دانم این نفرات از کجا کاندیدا می‌شوند. ان‌شاءالله تیم‌مان از این شرایط خارج می‌شود و با همین کادر فنی کارمان را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه برسیم. به هر حال نظر ما این است که با مانوئل کارمان را ادامه دهیم و یقینا به سمتی می‌رویم که شرایط‌مان بهتر شود و به دنبال این مهم هستیم. من اعتقادی به تغییر سرمربی ندارم و تیم‌مان در دو سه بازی اخیر خیلی بهتر از قبل کار می‌کند.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در خصوص این که برخی‌ها معتقدند که بازیکنان نفت به این تیم تحمیل شده‌اند، گفت: بازیکنانی که ما جذب کرده‌ایم، بازیکنانی هستند که خود مانوئل خواسته بود. او تمام بازی‌های لیگ سال گذشته را دید و تقریبا یک ماه و نیم برای انتخاب و اولویت‌بندی وقت گذاشت. البته اولویت‌های اول او، همگی به لیگ برتر رفتند.

وی افزود: آن‌هایی که می‌گویند بازیکن به تیم ما تحمیل می‌شود، افرادی هستند که می‌خواهند تیم ما را وارد حاشیه کنند. هیات مدیره و افراد فنی‌ای که داریم در جریان کار هستند و حتی آن‌ها نیز برای جذب بازیکن، فیلم‌های مورد نظر را دیدند و سرمربی ما تنها نیست و کادر فنی دارد. مانوئل کاملا با لیگ ایران آشنا است و یک فصل کامل را در این جا گذرانده است.
برچسب ها: نفت ، مدیرعامل ، سرمربی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار