شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
بازیکن پیشکسوت خوزستان
اصولاً تصمیم گیری در رابطه با ادامه کار یک مربی نباید براساس نتیجه یک بازی باشد. تفکرات آقای اسکوچیچ مدت زیادی است که در تیم فولاد جواب نداده است و به همین دلیل باید تغییرات سریع صورت بگیرد.
برخی‌ها به قرارداد آقای اسکوچیچ و ضرر مالی باشگاه فولاد در صورت اخراج ایشان اشاره می‌کنند ولی باید این نکته را در نظر گرفت که اگر تیم فولاد سقوط کرد، این باشگاه به جای 2 میلیارد تومان شاید 12 میلیارد تومان ضرر کند. آن سال که باشگاه فولاد 5 میلیارد تومان داد و امتیاز سپاهان نوین را خرید، اگر در حین فصل حدود 500 میلیون تومان بیشتر برای خرید بازیکن هزینه می‌کرد، می‌توانست بصورت فوتبالی بالا بیاید و 5 میلیارد تومان بابت خرید امتیاز هم هزینه نکند.
مشکل تیم فولاد  بردن یا باختن مقابل استقلال تهران در بازی روز جمعه نیست که باشگاه فولاد بخواهد منتظر این بازی بماند. اصولاً تصمیم گیری در رابطه با ادامه کار یک مربی نباید براساس نتیجه یک بازی باشد. تفکرات آقای اسکوچیچ مدت زیادی است که در تیم فولاد جواب نداده است و به همین دلیل باید تغییرات سریع صورت بگیرد.
 باشگاه فولاد باید همین امروز با آقای اسکوچیچ وارد مذاکره شود. اگر ایشان واقعاً مربی حرفه‌ای باشد، شرایط را درک می‌کند و با فولاد برای جدایی به توافق مالی می‌رسد اما اگر چنین موضوعی را نپذیرد، باشگاه فولاد باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، این غرامت را به آقای اسکوچیچ پرداخت کند و او را برکنار کند. سپس این موضوع را در یک بیانیه به اطلاع جامعه فوتبال برساند تا همه باشگاه‌های ایران با شیوه تعامل این مربی آشنایی پیدا کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار