شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
استاندار خوزستان خبر داد:
مقتدایی خوزستان را در این مقوله حائز رتبه دوم بین سایر استان ها اعلام کرد و افزود: خوزستان پس از خراسان جنوبی در رتبه دوم تحقق درآمد قرار دارد، خراسان جنوبی تعهدی معادل 200 میلیارد تومان و خوزستان تعهدی معادل 4600 میلیارد تومان داشته است.

استاندار خوزستان از تحقق 100 درصدی درآمدهای مالیاتی در استان خوزستان خبر داد. 

عبدالحسن مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار شوشان اظهار کرد: میزان تحقق درآمدهای مالیاتی در کل کشور 82 درصد بوده که این درآمد در خوزستان به صورت 100 درصد تحقق پیدا کرد، همچنین در شاخصه های استانی 30 درصد بیشتر از میزان تعهد خود درآمد داشته ایم. 

وی خوزستان را در این مقوله حائز رتبه دوم بین سایر استان ها اعلام کرد و افزود: خوزستان پس از خراسان جنوبی در رتبه دوم تحقق درآمد قرار دارد، خراسان جنوبی تعهدی معادل 200 میلیارد تومان و خوزستان تعهدی معادل 4600 میلیارد تومان داشته است. 

استاندار خوزستان با تشریح خروجی این اتفاق بیان کرد: کاهش 4 درصدی نرخ بیکاری در اوج رکود، کاهش تقریبی 3 درصدی نرخ تورم از خروجی های این اتفاق بوده است، چنانچه این دستاوردها را خروجی بنامیم ورودی را باید تقویت امکانات و منابع داخلی مانند خرید تولیدات استانی، خدمات، مبادلات مرزی و غیره دانست. 

مقتدایی تصریح کرد: نقش پردازشی را ما به عهده داشته ایم که منابع جدید درآمد برای استان مشخص نمودیم و زیر ساخت ها را فراهم نمودیم که این زیر ساخت ها فقط حول محور اقتصاد خلاصه نمی چرخند بلکه در مباحث عمرانی، آموزشی، امنیتی، ورزشی و غیره نیز بستر لازم برای فعالیت فراهم شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار