در دوره جدید این معاونت، برنامه ای برای تغییر فرمانداران و بخشداران استان در دست نداریم و مسوولان سیاسی در شهرستان ها كماكان به خدمت خود ادامه خواهند داد.

"> تغییر استاندار خوزستان شایعه است / فرمانداران تغییر نمی کنند
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵

در دوره جدید این معاونت، برنامه ای برای تغییر فرمانداران و بخشداران استان در دست نداریم و مسوولان سیاسی در شهرستان ها كماكان به خدمت خود ادامه خواهند داد.

 

شوشان : دکتر سیدکریم حسینی در اولین نشست رسانه ای خود برنامه ها و اولویت های کاری خود را با خبرنگاران استان در میان گذاشت. معاون استاندار خوزستان در این نشست گفت : مبنای کار من در این معاونت این است که به مسائل اجتماعی استان بیش از مسائل سیاسی بپردازم و از شفافیت و اطلاع رسانی را مدنظر قرار خواهم داد.

به گزارش شوشان ، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت : در دوره جدید این معاونت، برنامه ای برای تغییر فرمانداران و بخشداران استان در دست نداریم و مسوولان سیاسی در شهرستان ها كماكان به خدمت خود ادامه خواهند داد. رویكرد ما تثبیت مدیریت سیاسی در شهرستان ها است ولی چنانچه فرمانداری بازنشسته شد یا مدت ماموریتش به اتمام رسید و یا درخواست انتقال ارایه نمود نسبت به جایگزینی آن با رویكرد جوانگرایی اقدام خواهد شد.

معاون سیاسی - اجتماعی استانداری خوزستان در خصوص آغاز به کار مجلس نهم و فشار احتمالی نمایندگان برای تغییر مدیریتی در شهرهای تابعه خود هم گفت : بنای ما ایجاد تعامل و هم افزایی با نمایندگان استان برای رفع مشكلات مردم است و این تعامل در چند نشست مشترك نمایندگان با استاندار خوزستان حاصل شده و این ارتباطات در آینده نیز ادامه خواهد داشت. البته در میان ممکن است برای تغییر مدیری در استان با نماینده آن شهرستان مشترکا توافقاتی حاصل شود. حسینی فضای موجود بین نمایندگان و مدیریت استان را فضای كاری، دوستانه همراه با همدلی ارزیابی کرد و می گوید : تصور ما این است كه با همكاری و درك درست از وضعیت موجود می توانیم مطالبات حقه مردم را پاسخ دهیم و گام های بلندی برای رفع مشكلات موجود برداریم.

وی در خصوص شایعه تغییر استاندار خوزستان نیز گفت : موضوع تغییر استاندار كه در برخی محافل مطرح شده شایعه ای بی پایه و اساس است. وی با بیان اینكه رسانه ها باید این موضوع را شفاف سازی كنند و به شایعات دامن نزنند افزود : استاندار خوزستان با نظر دولت به كار خود ادامه می دهد و هیچ مساله خاصی در این ارتباط وجود ندارد. وی از تبدیل وضعیت چهار شهر بندر امام، آغاجاری، حمیدیه و شاوور به شهرستان در سال جاری خبر داد.

دكتر حسینی افزود : همه كارهای مقدماتی تبدیل این شهرها به شهرستان مستقل از جمله موافقیت هیات دولت انجام شده و منتظر بازدید كارشناسان وزارت كشور برای بستن این پرونده هستیم.

وی گفت : مجوز تبدیل 9 بخش استان برای تبدیل به بخشداری و ارتقا 27 روستا به شهر صادر شده است.

دكتر حسینی در پاسخ به سوالی در ارتباط با دانشکده خبر اهواز و تغییر مكرر مكان این مركز علمی و مشكلاتی كه برای دانشجویان در این ارتباط به وجود آورده است گفت : تا یك ماه آینده ساختمان آموزش استانداری به دانشكده خبر اهواز واگذار می شود.

وی گفت : استانداری خوزستان پیگیر تهیه مكان مناسب برای دانشكده خبر اهواز بوده و بر این اساس تا یك ماه آینده این نقل و انتقال صورت خواهد گرفت و دانشجویان در مكان ثابتی مستقر می شوند. حسینی ارتباط دوسویه و منطقی با ارباب جراید و مطبوعات استان به منظور ارتقای فرهنگ عمومی، روان سازی فرآیند اطلاع رسانی و ارتقا بخشی اجتماعی را از دیگر رویكردهای این معاونت در دوره جدید عنوان كرد. وي درباره تشكيل دفتر نخبگان در استان خاطرنشان كرد : دفتر نخبگان در برخي استان‌ها تشكيل شده است. با توجه به تشكيل وزارت ورزش و جوانان، دفتر نخبگان استان در محل ساختمان امور جوانان ايجاد مي‌شود و فعال كردن اين دفتر از اولويت‌هاي كاري است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار