شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۷
 رئیس شورای اسلامی استان خوزستان از ادامه تنش در دو شورای اسلامی شهر ایذه و کوت عبدالله خبر داد.

در این ارتباط مهدی طلاوری پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا به بازداشت دو عضو شورای شهر ایذه اشاره کرد و افزود: علت بازداشت تغییر کاربری اراضی بوده اما این اتهام هنوز ثابت نشده است.
وی با بیان اینکه قضاوت درباره دو عضو بازداشت شده شورای شهر ایذه هنوز زود است اظهار کرد: بیشترین بحث درباره علت جلب این دو عضو ورود به تغییر کاربری اراضی و شکایت چند نفر از پیمانکاران بوده است.

وی افزود: حکم جلب این دو عضو با هدف تکمیل تحقیقات بوده و هنوز هیچگونه کیفرخواستی صادر نشده است بنابراین تا زمان قطعیت یافتن اتهام باید صبر کنیم.

طلاوری اضافه کرد: شورای شهر ایذه از چندین ماه پیش دچار مشکل ها و اختلاف ها بین اعضا بوده و در همین ارتباط چندین نشست در شورای استان و استانداری تشکیل شد اما به دلیل اختلافات داخلی اعضا جلسات منجر به تصمیم گیری نشد.

وی با بیان اینکه چهار عضو شورای ایذه در جلسات شرکت نمی کردند ادامه داد: هفت نفر از اعضا نیز قصد استیضاح شهردار را داشتند اما تعداد آنها به حد نصاب (دو سوم اعضا معادل هشت نفر) نمی رسید.

رئیس شورای اسلامی خوزستان همچنین درباره اختلافات پیش آمده در شورای شهر کوت عبدالله نیز گفت: اختلافات یکی دو نفر از اعضا فراگیر شده است.

به گفته وی، به دلیل اختلافات بین اعضا، رئیس شورا جلسات را تشکیل نمی داد.

وی اظهار کرد: مشکل این شورا در فرمانداری کارون در حال بررسی است.

یکی از اعضای شورای کوت عبدالله نیز دو روز پیش از اعتراض پنج عضو این شورا به برگزار نشدن جلسات اضطراری و طرح سوال از شهردار خبر داده بود.

شورای شهر ایذه 11 عضو و کوت عبدالله 9 عضو دارد.

تنش بین برخی شوراهای شهر استان خوزستان از مدت ها پیش آغاز شده بود، اوج این اختلافات در شورای شهر خرمشهر نمود پیدا کرده و باعث انحلال این شورا شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
comment
0
0
comment با سلام خواهشا شوراى شهر ايذه رو منحل کنيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار