شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۰
شهردار منطقه سه خبر داد:
گلستانی ادامه داد ؛ هدف از راه اندازی این لکومتیو ، ایجاد نشاط ، شادابی و بهبود فضا های عمومی جهت تفریح و بازی کودکان و سپری کردن اوقات فراغت خانواده ها در کنار کودکان ، تجهیز پارک ها و مجموعه بازی کودکان می باشد.
 مجتبی گلستانی شهردار منطقه سه از بکارگیری لکوموتیو در پارک زیتون کارمندی خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت ؛ در عصر جدید پارک‌ها معنی جدیدی پیدا کرده اند و حس حفظ طبیعت در شهرستان‌ها و شهرها بسیار در مردم تقویت شده است و لوازم فرح بخش و سرگرم کننده  به طور عمده در پارک‌های سطح شهر فراگیر شده  .

وی ادامه داد ؛  هدف از راه اندازی این لکومتیو ، ایجاد نشاط ، شادابی و بهبود فضا های عمومی جهت تفریح و بازی کودکان و سپری کردن اوقات فراغت خانواده ها در کنار کودکان ، تجهیز پارک ها و  مجموعه بازی کودکان می باشد.

وی با اعلام این خبر گفت ؛ بدنه این لکومتیو از آهن بسیار مقاوم ساخته شده است و قسمت های غیر فلزی از جنس پلاستیک HDPE به ضخامت 55/3 سانتی متر است  و از نظر کیفی در بالاترین نوع خود می باشد . موتور لوکومتیو نیز بوسیله بنزین کار می کند و دارای قدرت کشش 24 کیلو نیوتن می باشد.

مجتبی گلستانی در پایان گفت ؛ امید است با این اقدام توانسته باشیم گام موثر و مثبتی در راستای پر کردن اوقات فراقت کودکان و خانوادها برداشته باشیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
comment
0
0
comment ای کاش شهرداری اهواز در کنار احداث و راه اندازی وسایل بازی کودکان کمی هم به فکر نگهداری، تعمیر، نظافت و شتشوی این وسایل می بود. همین پارک زیتون از وسایل بازی دو سال قبل تنها یک سرسره معیوب و بسیار کثیف که عامل انتقال بیماری به کودکان است باقی مانده.
پس لطفا نگهداری، تعمیر به موقع و شستشوی این وسایل را در برنامه خود قرار دهید. با تشکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار