شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
مرحله استانی دهمین دوره قرآنی مدهامتان، امروز(۲۷ آبان) با حضور ۲۰۹ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و تالار آفتاب اهواز برگزار شد.
حسین براتی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، امروز(27 آذر) در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز گفت: همزمان با ابلاغ آیین نامه برگزاری این مسابقات، یک سری از شهرستان ها مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات را برگزار و برخی نیز فعالان قرآنی عضو کانون های مساجد را انتخاب و به استان معرفی کردند.
 
وی با بیان اینکه امروز شاهد برگزاری دهمین دوره از مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های مساجد هستیم، افزود: خوزستان یکی از استان های برجسته در حوزه مسائل قرآنی است و افتخارات زیادی در عرصه ملی و بین المللی کسب کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه کانون های مساجد استان خوستان توفیق داشته که در هشتمین و نهمین دوره برگزاری مسابقات مدهامتان میزبان مرحله کشوری باشد، تصریح کرد: امسال مرحله کشوری این مسابقات 24 تا 27 آذر به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود،
 
براتی، ابراز امیدواری کرد: با این رویداد قرآنی که امروز برگزار می شود و داوری شایسته اساتید قرآنی، افرادی برای رقابت به مرحله کشوری معرفی شوند که بتوانند همچون سال های گذشته افتخارات درخشانی را برای خوزستان کسب کنند.
 
وی اضافه کرد: خوشبختانه طی چند سال برگزاری رقابت قرآنی مدهامتان شاهد هستیم این مسابقات جای خود را میان فعالان قرآنی و کانون های مساجد باز کرده و نه تنها در استان بلکه در سطح کشور نیز جزء برندهای قرآنی کشور مطرح است.
 
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان، خاطر نشان کرد: بدون اغراق می توان گفت که تعدادی از شرکت کنندگان در این رقابت قرآنی جزء چهره های معروف و نام آشنای فعالیت های قرآنی هستند و این نشان می دهد که مسابقات از سطح قابل قبولی برخوردارند.
 
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر برگزاری کارگاه های قرآنی قبل از مسابقات قرآن، عنوان کرد: تجربه نشان داده کسانی که در رقابتی شرکت می کنند با توجه به اینکه گرفتار و پرمشغله هستند بیشترین وقت خود را به رقابت اختصاص می دهند و فعالیت های سازماندهی شده در حوزه مسائل آموزشی که اختصاص به رقابت های قرآنی داشته باشد را معمولا اختیاری و انفرادی دنبال می کنند تا گروهی.
 
براتی، ادامه داد: البته ما کانون تخصصی قرآنی در سطح کانون های مساجد داریم که یک بخش از کاری که دنبال می کنند برگزاری چنین برنامه هایی است همچنین مؤسسات قرآنی نیز بخشی از کارشان این است که نسبت به این مسائل آموزشی برنامه ریزی و پیش بینی های لازم را داشته باشد، با این حال اگر ظرفیت و علاقه مندی وجود داشت در دوره های آینده این کار را انجام خواهیم داد.
 
وی به چگونگی اعزام نفرات برتر به مسابقات کشوری اشاره کرد و اذعان داشت: معمولا نفرات برتر هر رشته در رقابت های استانی به مرحله کشوری اعزام می شوند اما برخی استان ها با توجه به قابلیت هایی که دارند و سطح مسابقاتشان نسبت به برخی استان های دیگری از کیفیت بهتری برخوردار است نماینده ستاد عالی کانون های مساجد بر اساس آیین نامه ای که ابلاغ شده این امکان را برای استان ها فراهم کرده با توجه به تعداد کانون های مساجد، برخی رشته ها علاوه بر نفرات اول نفرات دیگری را هم منتخب و به مرحله کشوری اعزام کنند که خوشبختانه از آنجایی که خوزستان در حوزه فعالیت های قرآنی از نقاط قوت خوبی برخوردار است امیدواریم همچون سالی های گذشته این امکان برای ما فراهم شود که علاوه بر نفرات برتر بتوانیم نفرات بیشتری را به بخش کشوری اعزام کنیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
تاتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
comment
0
0
comment باسلام من خیلی وقته نمایش های اهوازرودنبال میکنم ولی هیچ کدومشون به قشنگی نمایش اقای بهمن تقی پوربه نام چریکه مارال نبود واقعا همه بازیگرهای این نمایش حرفه ای بودن حتی بازیگرهای فرم این نمایش مخصوصاکسی که زیرطابوت هست ومیخوان باماربکشنش واقعا ترس توی چهرش رو نشون میده واقعا همشون حرفه ای بازی کردن مخصوصا خودبهمن تقی پورکه واقعا عالی بودبه امیدموفقیت کارگردان خوش اخلاقمون بهمن تقی پوروکادرهنریش.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار