اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
فولادی ها را خواب برد،دنیا را آب
براستی این فولاد همان فولاد قهرمان آسیاست همان تیم با شخصیت بالای قهرمانی
  اختصاصی شوشان:هواداران ناراضی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست این تیم برابر استقلال تهران اعتراضات شدیدی انجام دادند.
هواداران فولاد خوزستان پس از اینکه گل دوم استقلال به ثمر رسید، تعدادی از صندلی های روبروی جایگاه ویژه را شکسته و اقدام به ترک سکوها کردند. گروهی از این هواداران ضمن اعتراضات شدید به سرمربی و بازیکنان فولاد خوزستان به سمت درهای خروجی ورزشگاه رفتند و سایر طرفداران راهی محل مربوط به رختکن تیم ها و سالن کنفرانس خبری مربیان شدند تا در آنجا با سرمربی فولاد روبرو شوند.


مأموران زحمتکش نیروی انتظامی با حضور در مقابل درهای ورودی رختکن و سالن کنفرانس خبری به هواداران عصبانی فولاد اجازه ورود ندادند .نیروهای انتظامی مشغول آرام کردن اوضاع و هدایت تماشاگران عصبانی فولاد به سمت درهای خروجی ورزشگاه هستند.
متاسفانه اینها گوشه ایی از ناراحتی هواداران و فوتبادوستان خوزستانی بود که بعنوان نویسنده مطلب این نوع اعتراضات را تایید نمی کنیم ...اما گویا این مسئولین فولاد واقعا از نتایج تیم شان بیخبرند... آیا این رسم تیم داری است .براستی این فولاد همان فولاد قهرمان آسیاست .همان تیمی که شخصیت تیمی و شخصیت قهرمانیش تیم ها را وادار به تعظیم می نمود حالا تبدیل شده به زنگ ورزش دبستانی ها ،این چسبیده ها از جان فولاد چه می خواهند تصمیم داریم در این هفته گزارش مفصل و مستندی از دلایل سیاه بختی های فولاد و دلخونی هواداران متعصبش تقدیم کنیم.
برچسب ها: فولاد ، اعتراض ، هوادار
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
comment
0
0
comment تخصص هییت مدیره باشگاه یکی از عوامل اصلی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار