اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
در مراسمی با حضور سرگرد زرگانی فرماندهی ناحیه شهید آوینی پژمان کیماسی به عنوان سرپرست پایگاه بسیج شرکت آبفا اهواز معارفه گردید.

در متن این حکم آمده است :بنا به پیشنهاد فرمانده حوزه شهید آوینی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز به موجب این حکم جنابعالی بعنوان سرپرست پایگاه بسیج شرکت آبفا آن حوزه منصوب می شود ، امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قراردادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی(ع) و فرامین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای  بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی ، برنامه ها و ماموریت های محوله را به نحو شایسته ای انجام دهید و در جهت تحقق و پویایی بسیج ده ها میلیونی گام های موثری بردارید.

کیماسی ضمن دریافت حکم خود در این مراسم گفت:رهبر معظم انقلاب می فرمایند: " بسیج به معنای حضور شجاعانه، فداکارانه و مخلصانه انسان های پیشگام در تمامی عرصه های مورد نیاز نظام اسلامی و کشور است.با توجه به تعریف فوق، بسیجیان باید در عرصه هایی که باعث پیشرفت کشور و حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است حاضر شوند.بسیج، مهم ترین بازوی اجرایی در جهت رسیدن به اهداف و برنامه های نظام اسلامی است چراکه نیرویی برآمده از متن اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.

با این توصیف می توان گفت بسیج نیروی استراتژیک نظام است که می بایست با حفظ و توسعه انگیزه و آمادگی های خود همواره سنگر حضور در هر صحنه ای از صحنه های مورد نیاز انقلاب را گرم نگه دارد. آرمان های بسیج تنها تحت لوای فرماندهی مقتدر کل قوای جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت ا... خامنه ای تحقق خواهد یافت و در هر عرصه ای نقطه امن و اطمینان را حاصل خواهد نمود. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار