شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
به گزارش شوشان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز  به منظور استفاده از فن آوری های جدید و اجرای طرح های ابتکاری شرکت توزیع نیروی برق، برای اولین بار در کشور توسط متقاضی یک نمونه پست کمپکت دفنی با ظرفیت 630 کیلو ولت آمپر نصب و به بهره برداری رسید.

مهندس بهرام جولائی معاونت برنامه ریزی و مهندسی این شرکت با اعلام خبرفوق گفت: این پست با قدرت 630 کیلوولت آمپر طراحی و در زمینی به ابعاد 4‌*‌5/2متر مربع در حاشیه ی پیاده رو در منطقه پر تراکم کیانپارس اهواز به صورت دفنی نصب شد.

وی در ادامه افزود: از مهمترین مزایای این اقدام کم شدن طول شبکه فشار ضعیف به منظور تحقق کاهش تلفات شبکه توزیع، عایق بودن کلیه اتصالات ترانسفورماتور و صرفه جوئی در هزینه های سرمایه گذاری اولیه با توجه به قیمت زیاد زمین در بافت های پر تراکم، مرکزی و تجاری شهر جهت نصب این پست ها دانست.

همچنین سهولت بهره برداری و برخورداری از شاخص های قابلیت اطمینان و پایداری شبکه از دیگر امتیازات  این پست  ها به شمار می رود.مهندس مصطفی جامعی‎فر ‌مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین این شرکت اعلام داشت پست فوق جهت تامین برق یک اشتراک دیماندی به ظرفیت 450 کیلووات و با کاربری تصویر برداری پزشکی نصب و احداث شده و در اجرای این طرح به صورت کامل از توان داخلی و پیمانکاران بومی استفاده شده است.

در پی تجربه موفق استفاده از پستهای دفنی در خیابان سلمان فارسی جهت تامین برق ناحیه پر تراکم مرکز شهر و کسب تجربیات لازم این شرکت تصمیم به استفاده از این نوع پست‌ها جهت اشتراک‌های اختصاصی که دارای شرایط خاص می‌باشند گرفته است و مورد فوق به عنوان اولین پست دفنی به هزینه متقاضی نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار