اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
همزه وصل مدیران منطقه آزاد تغییر کرد
با توجه به تجربیات ، سوابق و دیدگاه های مثبت و قابل قبول حاج ابراهیم عچرش در حوزه های جامعه شناسی ، ارتباطات رسانه ای به نظر می رسد انتخاب این رزمنده ی دفاع مقدس، باعث شود مسئولان منطقه آزاد اروند نگاه جدید و تحلیلی به ارتباطات و رسانه های استان منطقه پیدا کنند .
طی حکمی از سوی اسماعیل زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند ، حاج ابراهیم عچرش به سمت مدیر روابط عمومی منطقه آزاد اروند  منصوب شد .

عچرش پیش از این دبیر شورای تامین منطقه آزاد اروند ، مشاور عالی مدیر عامل و مدیر حوزه اهواز منطقه آزاد اروند بود که با حفظ سمت به عنوان مدیر روابط عمومی منطقه آزاد اروند منصوب شده است . مشاور و مسئول روابط عمومی گمرکات خوزستان نیز در کارنامه مدیریتی حاج ابراهیم عچرش دیده می شود.

با توجه به تجربیات ، سوابق و دیدگاه های مثبت و قابل قبول حاج ابراهیم عچرش در حوزه های جامعه شناسی ، ارتباطات رسانه ای  به نظر می رسد  انتخاب  این رزمنده ی دفاع مقدس، باعث شود مسئولان منطقه آزاد اروند نگاه جدید و تحلیلی به مقوله ارتباطات و رسانه های استان منطقه پیدا کنند .


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
comment
0
0
comment با شناختی کمی از حاج آقای عچرش دارم ولی از این انتصاب بسیار خوشحال شدم امیدوارم روابط عمومی منطقه آزاد پس از مدتها به ریل برگرده .
comment
فهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
comment
0
0
comment با سلام باانتصاب اقاي عچرش به روابط عمومي منطقه ازاد خيلي كار منسفانه كردند انشاالله منطقه ازاد ترقي زيادي بكند fahad aHrasشادگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار