اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
شهردارویس:
اگر مدیری شایستگی ندارد، صندلی مدیریت را به فردی شایسته تحویل بدهد، مگر صندلی مدیریت ارث پدری است.اما احساسم می گوید برخی مدیران گوش های خود را مهر و موم کرده اند و از این رو دیگر حرفی برای گفتن ندارم و بهتر است مردم بروند و این بار آنها خواسته های خود را مطالبه کنند
شوشان: بی شک یکی از مهمترین مشکلات خوزستان که بسیاری از دستگاه های اجرایی و عمرانی را با مشکل مواجه کرده است، معضل بزرگی به نام عدم سیستم فاضلاب می باشد و شهرهای زیادی درگیر این ماجرا هستند و طبق آمارهای بدست آمده سرطان های آینده از آلودگی های زیست محیطی و احتمالا از فاضلاب های سرگردان بوجود می آید.

از این رو شهردار شهر ویس یعنی مازیار آصف گفت: فکر می کنم من بیشتر وارد بازی شده ام تا اینکه واقعا تصمیم بر رفع مشکلات فاضلاب شرق ویس باشد، زیرا گفتنی ها را گفته ایم و قطعا کسانی که باید می شنیدند شنیده اند، اما احساسم می گوید گوش های خود را مهر و موم کرده اند و از این رو دیگر حرفی برای گفتن ندارم و بهتر است مردم بروند و این بار آنها خواسته های خود را مطالبه کنند چون واقعا بریده ام و خسته شده ام از اینکه چند سال در رابطه با یک مشکل بزرگ زیست محیطی که مردم را اذیت کرده صحبت کنم و کسی به رفع آن همت نگمارد.
او این را هم گفت که اگر مدیری توانمند نیست و سمتی را که عهده دار شده است توانمندی اداره کردن آن را ندارد، صندلی مدیریت را به فردی شایسته بدهد، مگر صندلی مدیریت ارث پدری است که علیرغم عدم توانایی ان را رها نمی کنند و تحویل فرد دیگری نمی دهند.
اما در این بین سوالی که بوجود می آید این است که چه زمانی قرار است مشکلات فاضلاب در خوزستان به پایان برسد و خطری به نام بیماری سرطان که احتمالا در آینده به دلیل مشکلات زیست محیطی گریبان مردم را می گیرد کسی را تهدید نکند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
comment
1
1
comment ایول عجب نطقی دمت گرم
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
comment
1
1
comment فعلا که شما بریده اید به قول خودتان ....
از خودتان شروع کنید شاید کسی بیاد و بتونه انجام بده لطف صندلی را تحویل بدید
comment
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
comment
2
0
comment اقاي اصف خوشحالم كه شما رو در اين منصب ميبينم با توجه به شناخت حدود 30 از شما و خانواده گرامي مطمئنم با تمام قدرت در جهت رفع مشكلات شهر ويس قدم بر ميداريد انشالله در روند رو به جلو موفق باشيد
پاسخ ها
comment
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
comment
comment چقدر پیر شدی آقای آصف مگه چند سالته که علی میگه حدود 30سال می شناست ؟
comment
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
comment
0
1
comment احسنت بر همچین شهرداری. خدا پدر و مادرت رو بیامرزه مهندس آصف.. ما اگه 4 تا مثل شما تو این استان داشتیم که حداقل اینجور حرف میزدن وضع استانمون بهتر از این بود.. امیدوارم امثال شما تو این استان به منصبهای بالاتر برسن که ما خوزستانیا استان آبادتری داشته باشیم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment [...] که خودش معلوم نیست چه طوری تو این پست اومده .در ضمن دوستان [...] شما در شهرداری یه صرفه اقتصادیشان نیست که این کار انجام شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار