شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
دکتر سعیدیان: بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به صورت قطعی تایید شد که پیش از این، به صورت مشروط مورد تایید قرار می گرفت
معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: هیات ارزیاب وزارت بهداشت در سه هفته اخیر از 13 گروه آموزشی حاضر در این مرکز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز، دکتر سید رضا سعیدیان درباره روند بازدید این هیات از گروه های آموزشی حاضر در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز، اظهارکرد: وزارت بهداشت به صورت دوره ای نمایندگان خود را برای بازدید از گروه های آموزشی دانشگاه اعزام می کند که در این بازدیدها گروه ها در دو مقوله "توانایی آموزش دستیار" و "وضعیت فضاها و امکانات آموزشی در بیمارستان های آموزشی" مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی افزود: در دو هفته گذشته در مجموع، گروه های زنان، نوزادان، ارولوژی، بیهوشی، ارتوپدی، طب اورژانس، قلب، پوست، چشم، رادیولوژی و داخلی(ریه، نفرولوژی، غدد و گوارش) از سوی هیات ارزیابان آموزشی وزارت بهداشت مورد بازدید قرار گرفتند.

سعیدیان اظهار داشت: روز پنج شنبه28  آبان ماه ارزیابان وزارت بهداشت، در ادامه بازدیدهای دوره ای خود در هفته سوم، از گروه های آموزشی پاتولوژِی، نفرولوژی و غدد مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز بازدید کردند. در این بازدید، قسمت های مختلف بخش های نفرولوژی و غدد و پاتولوژی از جمله واحدهای نمونه برداری، هورمون شناسی، آزمایشگاه شیمی و دستگاه های موحود در بخش مورد بررسی و بازدید قرار گرفتند.

سعیدیان با اشاره به اینکه ارزیابان وزارت بهداشت با اساتید، دستیاران و دانشحویان این بخش های آموزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند و از نزدیک وضعیت آموزشی گروه ها را مورد بررسی قرار دادند، بیان نمود: کمبودها و مسایلی که در بازدیدهای سال های قبل دستور رفع آن ها داده شده بود، عمدتا برطرف شده اند و یا اقداماتی در جهت بهبود وضعیت انجام شده است و این هیات گزارش بازدید اخیر خود را به صورت کتبی و پس از پایان بازدیدها از این مرکز طی گزارشی رسمی ارائه خواهند نمود.

وی در پایان افزود: در جریان این بازدیدها، بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به صورت قطعی تایید شد که پیش از این، به صورت مشروط مورد تایید قرار می گرفت؛ ولی اکنون تایید قطعی این بخش در جریان بازدیدهای هیات ارزیاب وزارت، صورت گرفت.







نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار