شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
رضایت تیم ارزیاب وزارت بهداشت از امکانات و تجهیزات بخش داخلی و مسمومیت بیمارستان رازی اهواز
در راستای برنامه ارزشیابی و سنجش توانمندیهای آموزشی گروههای مختلف آموزش پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، تیم ارزیاب وزارت بهداشت متشکل از دکتر شکیبا، دکتر موسوی و دکتر مولا از بخش داخلی و مسمومیت بیمارستان رازی اهواز بازدید و امکانات آموزشی این مرکز آموزشی درمانی متعلق به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز را  مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

دکتر اصغر شریف نجفی متخصص بیماریهای داخلی و رئیس بخش داخلی در این خصوص گفت: این هیئت ضمن بازدید از پتانسیل های موجود در بخش داخلی، با اعضای هیأت علمی و دستیاران گروه نیز به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

شریف نجفی هدف از انجام این بازدید را تایید کمی و کیفی و رتبه گذاری بمنظور پذیرش دستیاران تخصصی در گروه های آموزشی پزشکی اعلام کرد و گفت: مرکز آموزشی درمانی رازی، یکی از مراکز پیشرو در امر آموزش و تربیت نیروهای تخصصی است که نحوه آموزش دستیاران و امکانات و تجهیزات موجود در این بخش مورد تایید تیم بازدید کننده قرار گرفت.

وی در پایان از تلاشها و خدمات صادقانه کارکنان و کادر پزشکی بیمارستان رازی و علی الخصوص بخش داخلی و مسمومیت در اجرای هرچه بهتر برنامه های طرح تحول نظام سلامت تقدیر بعمل آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار