شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
سردار عیسی دارایی: در حوزه بهداشت و درمان تلاش های بسیار خوبی در اندیمشک صورت گرفته که این زحمات بخشی از دغدغه مردم را بر طرف کرده است
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان اندیمشک در تاریخ 30 آبان ماه 94 و با حضور صید عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولین اندیمشک، کلنگ درمانگاه تخصصی بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک به زمین زده شد.

دکتر احمد مجیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در آیین کلنگ زنی این طرح گفت: تجهیزات و امکانات بیمارستان امام علی (ع) در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته و شرایط مناسب تری نسبت به قبل دارد.

مجیدی افزود: احداث خانه های بهداشت و بیمارستان بخش الوار گرمسیری نیز مهمترین طرح های اجرا شده و یا در حال اجرا در این شهرستان می باشند که با بهره برداری از آنها شاهد گسترش زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در اندیمشک خواهیم بود.

وی گفت: درمانگاه تخصصی بیمارستان امام علی (ع) از نیازهای شهروندان بوده که در زمینی به مساحت 700 متر مربع و با اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال احداث می شود.

وی اظهار داشت: زمان ساخت این درمانگاه تخصصی یکسال است و پیش بینی می شود در مدت شش ماه احداث و به بهره برداری برسد.

مجیدی بیان کرد:توسعه اورژانس این بیمارستان نیز از طرح های پیش روی بهداشت و درمان اندیمشک می باشد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تشریح خدمات چند سال اخیر در این شهرستان گفت: در حوزه بهداشت و درمان تلاش های بسیار خوبی در اندیمشک صورت گرفته که این زحمات بخشی از دغدغه مردم را بر طرف کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار