شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
مسئول ستاد مردمی اربعین استان خوزستان:
جهت پاسخگویی مسائل شرعی و برپایی نمازجماعت، روحانیون خوزستانی در موکب‌ها
مسئول ستاد مردمی اربعین خوزستان از استقرار روحانیون خوزستانی در موکب‌های اربعین حسینی خبر داد و گفت: این عزیزان به سوالات شرعی و اعتقادی زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پاسخ می‌دهند.

حجت‌الاسلام حسن سواری  اظهار داشت: به منظور پاسخگویی به مسائل شرعی و برپایی نمازجماعت، روحانیون خوزستانی در موکب‌های اربعین حسینی مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام روحانیون مبلغ خوزستانی برای اربعین از دوم آذر آغاز می‌شود، افزود: هر روحانی حدود 5 روز در هر موکب می‌ماند به سوالات شرعی و اعتقادی زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پاسخ می‌دهد و در هر وعده نیز نمازجماعت برپا می‌دارد.

مسئول ستاد مردمی اربعین خوزستان یکی دیگر از اقدامات روحانیون مبلغ را کمک به زائران و مسئولان موکب‌ها عنوان کرد و گفت: به منظور ارتباط با زائران و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی 100 روحانی خوزستانی در مسیر بصره تا نجف مستقر خواهند شد.

سواری بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، همچنین در مسیر العماره تا نجف نیز 150 نفر از روحانیون از حوزه‌های علمیه خوزستان مستقر می‌شوند و به شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

برچسب ها: مسئول ، ستاد ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار