شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴
انعقاد 10 تفاهم نامه به ارزش 20 هزارمیلیارد تومان با بخش خصوصی
حاجتی تاکید کرد : مدیران باید نسبت به جذب سرمایه گذار برای سرمایه گذاری درخوزستان که قوه محرکه قطار توسعه استان خواهد بود توجه ویژه ای بخرج دهند.
تیم اقتصادی استان خوزستان 18 آبان ماه گذشته با دردست داشتن پرونده 200 فرصت سرمایه گذاری درنمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کیش شرکت کرد.

امید حاجتی رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان خوزستان دوشنبه درجلسه بررسی پروژه های شاخص استان خوزستان که درسالن جلسات استانداربرگزارشد گزارشی ازموفقیت غرفه سرمایه گذاری خوزستان دراین نمایشگاه ارایه داد و گفت : 10 تفاهم نامه سرمایه گذاری به ارزش تقریبی 20 هزارمیلیارد تومان بابخش خصوصی منعقد گردید.  

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان افزود: دو تفاهم نامه در بخش‌های کشاورزی، پنج تفاهم‌نامه در حوزه برق، دو تفاهم نامه در بخش پتروشیمی و  یک تفاهم نامه در حوزه راه و شهرسازی با متقاضیان سرمایه‌گذاری به امضا رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان افزود: تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش معادل 25 سال اعتبارات عمرانی استان و به عبارتی پنج برنامه توسعه است.

 حاجتی ادامه داد : در صورت تحقق این حجم سرمایه‌گذاری، علاوه بر اشتغالی که در زمان اجرا ایجاد می‌کند، در زمان بهره‌برداری نیز اشتغال پایداری معادل پنج هزار نفر خواهد داشت.

 وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری در توسعه استان، کاهش مشکل بیکاری و به تبع آن مسائل اجتماعی مربوطه و نیز به دلیل وجود مزیت‌های نسبی در خوزستان، اگر به این موضوع در شرایط پس از تحریم توجه ویژه‌ای شود، توسعه اقتصادی استان با سرعت بسیار زیادی محقق خواهد شد.

  حاجتی تاکید کرد : مدیران باید نسبت به جذب سرمایه گذار برای سرمایه گذاری درخوزستان که قوه محرکه قطار توسعه استان خواهد بود توجه ویژه ای بخرج  دهند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان خاطرنشان کرد: پیگیری اجرای تفاهم‌نامه‌ها و مذاکرات انجام شده با شرکت‌های تامین سرمایه، بانک‌ها، هلدینگ‌ها و نیز مشاوران خارجی در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش، در دستور کار استانداری خوزستان قرار گرفته است و با توجه به تاکیدات استاندار خوزستان دبیرخانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری دائمی خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار