اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
تأسفانه شبکه ورزش بعد از پیروزی تیم ما مقابل گسترش فولاد با استناد به کارشناسی غلط حسین عسکری که عنوان کرد پنالتی اعلام شده به سود استقلال خوزستان درست نبوده است
سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شبکه ورزش و سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز باید پاسخگوی جوسازی علیه باشگاه استقلال خوزستان باشند.

بهمن روشنایی  با اشاره به مصاحبه علیرضا لطیفی مدافع گسترش فولاد تبریز با دوربین برنامه 90، اظهار داشت: شب گذشته همه دیدند که پنالتی اعلام شده به سود استقلال خوزستان در دیدار با گسترش فولاد صحیح بود. بازیکن گسترش با شهامت گفت که پای بازیکن ما را در محوطه جریمه زده و کارشناس داوری هم پنالتی را صحیح دانست.

روشنایی ادامه داد: متأسفانه شبکه ورزش بعد از پیروزی تیم ما مقابل گسترش فولاد با استناد به کارشناسی غلط حسین عسکری که عنوان کرد پنالتی اعلام شده به سود استقلال خوزستان درست نبوده است، اقدام به جوسازی علیه تیم ما کرد. فراز کمالوند هم بلافاصله به بازی اضافه شد و مرتب می‌گفت حق گسترش فولاد را چه کسی می‌دهد؟ حالا نوبت ماست که بپرسیم پاسخ جوسازی ناعادلانه علیه استقلال خوزستان را چه کسی می‌دهد؟

سرپرست استقلال خوزستان افزود: بارها از اشتباهات داوری ضربه خوردیم اما چون اشتباهات داوری برای همه تیم ها وجود دارد، بصورت محترمانه و بدون جوسازی نسبت به این قضیه اعتراض کردیم. متأسفانه شبکه ورزش و برنامه شب های فوتبالی که مدتی است شروع بکار کرده، خیلی زود به سمت و سویی رفته که باعث نگرانی است. نباید طوری جو را هدایت کنند که انگار ما به ناحق پیروز شده‌ایم و در حق تیم مقابل اجحاف صورت گرفته است. 

بهمن روشنایی در خاتمه مصاحبه با خوزستان اسپورت گفت: خوشبختانه تعطیلی لیگ روی روند کار بچه‌ها تأثیر منفی نداشته است و در مسابقه قبلی مقابل گسترش فولاد، سه امتیاز را گرفتند. بازیکنان ما بدون غرور ناشی از قرار گرفتن در بالای جدول در میدان حاضر می‌شوند و با تمام وجود برای حفظ موقعیت استقلال خوزستان می‌جنگند. انشاءالله در بازی با راه آهن برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

برچسب ها: ورزش ، بهمن ، روشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار