اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
اولین یادواره 37 سقای شهید صنعت آب استان خوزستان برگزار شد
اولین کنکره 37 شهید سقای صنعت آب خوزستان با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و جمعی از مسوولین سپاه و بسیجیان صنعت آب استان خوزستان در محل گیت بوستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان علیداد کیانی فرمانده پایگاه بسیج الغدیر و مشاور مدیرعامل شرکت آبفاروستایی در امور ایثارگران گفت: کنگره تجلیل از خانواده های معظم 37 سقای شهید صنعت آب با حضور مسوولین کشوری و استانی و با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجلیل از خانواه های معظم شهیدان برگزار شد.
کیانی افزود: در این یادواره علاوه بر خانواده های شهدای گرانقدر ، فرمانده سپاه لشکر ولی عصر خوزستان، راحمی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و مدیران عامل شرکتهای آبفا روستایی خوزستان، آب و فاضلاب خوزستان و آب و فاضلاب اهواز حضور دارند.
گفتنی است این مراسم با حضور سرداران و یادگاران 8 سال دفاع مقدس انجام شد که با مداحی حاج صادق آهنگران و شعر خوانی حاج ابراهیم سنایی همراه بود.
در پایان این مراسم به رسم یادبود با اهدا لوح و تندیس به خانواده این 37 شهید والا مقام تقدیر بعمل آمد. هدایای نفیسی به خانواده های این 37 شهید تقدیم شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار