اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
استدلال روزنامه های اصلاح طلب
روحانی از زمان آغاز فعالیتش در قامت رئیس‌جمهور برنامه خود را اینگونه تنظیم کرد که ثبات نسبی در داخل کشور فراهم کند و همزمان با آن پرونده هسته‌ای را حل و روابط بین‌المللی را تقویت کند
 یکی از انتقاداتی که به رئیس‌جمهور سابق کشور وارد می‌شد عدم حضور وی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام بود، انتقادی که به حسن روحانی نیز وارد است به طوری که آخرین حضور رئیس‌جمهور در جلسات مجمع به خرداد ماه سال جاری بر می‌گردد.


روز گذشته نوبخت، سخنگوی دولت دلیل عدم حضور رئیس جمهور در مجمع تشخیص مصلحت را مشغله کاری عنوان کرد و گفت: ارتباط دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام، محکم است و هر زمان فرصت برای آقای رئیس جمهور پیش بیاید، در جلسات مجمع حضور خواهد یافت.

اما روزنامه آرمان(روزنامه منتسب به خاندان هاشمی) عدم حضور روحانی در جلسات مجمع را به دلیل قرابت وی با آیت الله هاشمی رفسنجانی توجیه می‌کند و می‌نویسد: روحانی از زمان آغاز فعالیتش در قامت رئیس‌جمهور برنامه خود را اینگونه تنظیم کرد که ثبات نسبی در داخل کشور فراهم کند و همزمان با آن پرونده هسته‌ای را حل و روابط بین‌المللی را تقویت کند. وی تمام این برنامه‌ها را طی مشورت با آیت‌الله هاشمی که رئیس مجمع تشخیص مصلحت است در دستور کار قرار داده و می‌دهد. روحانی همان هاشمی است و تحولات رخ داده در کشور به ویژه در عرصه بین‌المللی راهکارهایی است که دولت روحانی از تجربه هاشمی آموخته و اجرا کرده است. هاشمی و روحانی با هم عهدی نانوشته دارند که ایران را در تمام عرصه‌ها سربلند کنند و همگان شاهد هستند در این مسیر گام بر می‌دارند. 
برچسب ها: روحانی ، هاشمی ، است
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
comment
0
0
comment حال فهمیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار