اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
آقای علوانی پیگیری کنید:
این نامه‌ای است به شما از سوی یکی از اعضای انجمن شعر آبادان. اطمینان دارم که به عنوان یکی از مسؤلان فرهنگی آبادان به نامه ام پاسخ و به خواست عمومی اعضای انجمن شعر آبادان توجه خواهید کرد.
فیدوس:آقای علوانی عزیز سلام. خسته نباشید. این نامه‌ای است به شما از سوی یکی از اعضای انجمن شعر آبادان. اطمینان دارم که به عنوان یکی از مسؤلان فرهنگی آبادان به نامه ام پاسخ و به خواست عمومی اعضای انجمن شعر آبادان توجه خواهید کرد.

به تقریب هیجده سالی می‌شود عضو انجمن شعر آبادان هستم. از سال هفتاد و شیش که کورش کرمپور مسؤل جلسات شعر آبادان بود به این انجمن رفت وآمد داشتم و تاکنون بارها شاهد عوض شدن مسؤل جلسات انجمن شعر چه به صورت انتصابی و چه به صورت انتخابی بوده‌ام. هرچند خود هیچ گاه علاقمند به شرکت در انتخابات انجمن شعر آبادان نبوده‌ام. نمی دانم می دانید یا نه، اما اتفاقات چند سال اخیر انجمن شعر آبادان به گونه‌ای رقم خورده است که خیلی از شاعران مهم و برجسته‌ی آبادانی را نه تنها رنجانده بلکه باعث دوری و گریز ایشان از این جلسات شعری شده است. اما سوای این اتفاقات و اخیرا، با انتخاب هیئت مدیره‌ی جدید، گویا این اتفاقات وارد فاز جدیدی شده و از مسایل فرهنگی و شعری پا را فراتر گذاشته و جنبه‌های حقوقی و اقتصادی نیز به خود گرفته است! به طوری که هیئت مدیره‌ی جدید این انجمن، اخیرا همین جمعه‌ی گذشته و در حضور اعضای انجمن در گزارش سه ماهه‌ی عملکرد خود، هیئت مدیره‌ی سابق انجمن شعر آبادان را متهم به عدم شفافیت مالی در عملکرد یک ساله‌ی خود نموده! و مدعی شده است که در حضور شخص شما، خواستار پاسخ گویی عملکرد مالی غیرشفاف هیئت مدیره‌ی سابق بوده است ولی اعضای آن هئیت مدیره نه تنها حاضر به پاسخ گویی نشده‌اند، بلکه از حضور در جلسه‌ی مشترکبا شما و هیئت مدیره‌ی جدیدشانه خالی کرده‌اند. در گزارشی که این هیئت مدیره در روز جمعه گذشته مورخ هشتم آبان به اعضا ارایه داده‌اند، یکی از عمده ترین تخلفات هیئت مدیره‌ی سابق را استفاده از حساب شخصی برای واریز اعتبارات انجمن به جای حساب جاری انجمن ذکر نموده‌اند. همچنین اعضای هیئت مدیره‌ی جدید متذکر شده اند که هیئت مدیره‌ی قبل سوای باز کردن حساب شخصی، برای خرج کرد هیچ کدام از اعتبارات دریافتی در دوره‌ی قبل، حاضر به ارایه‌ی سند به هیئت مدیره‌ی جدید برای ارایه به مجمع عمومی  و اعضا در دوره ی کنونی نیست. حال این سؤال هم برای من عضو انجمن و هم برای دیگر اعضا مطرح است که ارایه گزارش سه ما‌هه‌‌ی هیئت مدیره‌ی جدید انجمن شعر آبادان؛ تا چه اندازه با واقعیت منطبق و با نظارت شما به عنوان ریاست اداره‌ی ارشاد آبادان مغایرت دارد. در پایان؛ امیدوارم که همچنان شاهد تلاش پیگیر شما برای ادراه‌ی بهتر امور فرهنگ و هنر شهر عزیزم ابادان باشم.

از طرف: آرش قلعه گلاب، عضو انجمن شعر آبادان.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار