اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
در سالروز تشکیل بسیج برگزار می شود:
رزمایش الی بیت المقدس در مرحله از امروز چهارشنبه 4 آذرماه با فراخوانی گردان های بیت المقدس و امام حسین علیه السلام، استقرار در منطقه رزمایش و راهپیمایی تاکتیکی شبانه، در شهرکرد آغاز می شود
معاون عملیات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرکرد و اجتماع شکوه ایستادگی بسیجیان در سراسر استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
 سرهنگ پاسدار نیازعلی حیدری در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: رزمایش الی بیت المقدس در مرحله از امروز چهارشنبه 4 آذرماه با فراخوانی گردان های بیت المقدس و امام حسین علیه السلام، استقرار در منطقه رزمایش و راهپیمایی تاکتیکی شبانه، در شهرکرد آغاز می شود.
حیدری، افزود: چهار گردان بیت المقدس و دو گردان امام حسین علیه السلام به همراه گردان های الزهرا سلام الله علیها و کوثر، به انضمام گردان های بسیجی ادارات و ارگان های مختلف به استعداد 3500نفر در صبحگاه فردا پنجشنبه 5آذر، مصادف با سی و ششمین سال تأسیس بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در منطقه عمومی شهرکرد  حضور خواهند داشت.
وی، ادامه داد: اجرای عملیات آتش، دفاع از کوی و برزن، کمین و ضد کمین، عملیات ضد هلی برن و تسخیر نقاط در تصرف دشمن فرضی از برنامه های روز پایانی رزمایش الی بیت المقدس در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد می باشد.
سرهنگ پاسدار حیدری، ارتقای آمادگی بسیجیان برای دفاع از کیان اسلامی و همچنین آزادسازی قدس عزیز از چنگال صهیونیست های اشغالگر از اهداف رزمایش های الی بیت المقدس بسیجیان می باشد.
معاون عملیات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری اجتماعات بسیجیان در دیگر شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری با عنوان شکوه ایستادگی نیز خبر داد و گفت: اجتماعات شکوه ایستادگی، صبح روز پنجشنبه 5آذر در نواحی مقاومت بسیج شهرستان های استان رأس ساعت 8صبح برگزار می شود.
گفتنی است: رزمایش الی بیت المقدس قبل از برگزاری کنگره ملی 2437شهید استان چهارمحال و بختیاری در همه شهرستان های 9گانه بجزء شهرکرد برگزار شده است.

برچسب ها: بسیج ، سالروز ، رزمایش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار