اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان:
با توجه به ناکامی دشمن در مقابله با توان و ایدئولوژی بسیج، دشمنان امروزه قصد ایجاد چالش های جدید به ویژه در حوزه اقتصادی و سیاسی را دارند و این رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری است که هشیاری را برای ما به ارمغان می آورد.

گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز، همایش گرامیداشت هفته بسیج روز سه شنبه 3 آذرماه 94 با حضور دکتر یاور شاه ولی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان، دکتر حمیدرضا آرتی رئیس بیمارستان گلستان اهواز و جمعی از کارکنان این بیمارستان برگزار شد.

 دکتر شاه ولی در این همایش ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امروزه نیروهای بسیجی در دفاع از مقدسات و مقابله با تروریسم در کشورهای اسلامی، در حال جانفشانی هستند و حتی در سوریه و عراق، گروه های بسیج مردمی برای نبرد با تروریست های تکفیری تشکیل شده است.

وی افزود: پایداری نهضت انقلاب، با ایجاد بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) و گسترش آن در برهه های خطیری همچون دفاع مقدس رقم خورد.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب، دشمن اوضاع کشور را ازهم پاشیده و نابسامان می دید و تصمیم گرفت با حمایت همه جانبه از رژیم بعثی صدام، اقدام به جنگ با ایران نماید.

شاه ولی بیان داشت: تجهیز رژیم وقت عراق توسط آمریکا و متحدانش در حالی صورت گرفت که ایران به دلیل قطع ناگهانی روابط دیپلماتیک با بسیاری از کشورهای بزرگ صنعتی، در وضعیتی شبیه به تحریم به سر می برد و شرایط اقتصادی بدی حاکم بود و حتی به دلیل تغییرات گسترده ای که انجام شده بود، بسیاری از مسئولین و مدیران، جوان و کم تجربه بودند.

وی ادامه داد: با آغاز این جنگ نابرابر، این تفکر بسیجی بود که از تمام طبقات جامعه مردم را بسوی جبهه روانه ساخت و معادلات جنگ را برای رژیم صدام، آمریکا و حدود۶۶کشور حمایت کننده ی عراق برهم زد.

شاه ولی تصریح کرد: در ابتدا نیروهای بسیج، به واسطه شرایط بحرانی به وجود آمده، با گذراندن یک دوره آموزش نظامی کوتاه و فشرده که صرفاً به آموزش نحوه حمل و تیراندازی با سلاح محدود می شد، وارد جبهه می شدند اما کم کم با کسب تجربیات لازم، روحیه و تفکر بسیجی شرایط را به سود ما تغییر داد، تا جایی که با فتح فاو، اکثر ابرقدرتها، حمایت خود را از صدام قطع کردند.

وی افزود: نظر امام خمینی(ره) و پس از آن رهبری معظم انقلاب تا به امروز بر حضور پررنگ تر بسیج در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اجرایی بوده و بطور مثال در عرصه بهداشتی و در بحث ریشه کن کردن بیماری فلج اطفال، وزارت بهداشت با مشارکت حدود ۳میلیون بسیجی توانست فلج اطفال را در کشور ریشه کن سازد.

شاه ولی گفت: با توجه به ناکامی دشمن در مقابله با توان و ایدئولوژی بسیج، دشمنان امروزه قصد ایجاد چالش های جدید به ویژه در حوزه اقتصادی و سیاسی را دارند و این رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری است که هشیاری را برای ما به ارمغان می آورد.

وی ادامه داد: در مسئله توافق سیاسی و برجام، با توجه بازتر شدن فضای مبادلات اقتصادی با کشورهای دیگر، مردم ما نباید به مصرف کالاها و اجناس وارداتی و به تبع آن فرهنگ وارداتی روی بیاورند و همانگونه که رهبر انقلاب اخیراً فرمودند "این برجام نشود راه نفوذ دشمن!"

شاه ولی گفت: حرکت های ضدبشری و ناهمگون، خشونت طلبانه و تروریستی که این روزها با نام داعش قصد لکه دار کردن نام اسلام را دارند، در نزد تمامی مذاهب، ادیان، تمدن و سنن ایرانی، منفور است و جایی ندارد.

 دکتر آرتی رئیس بیمارستان گلستان اهواز نیز در این همایش بیان داشت: تفکر بسیجی از صدر اسلام در کارهای بزرگ و تقابل با دشمنان همیشه سربلند بوده است.

وی افزود: در جنگ بدر، هنگامی که بیش از هزار نفر از سپاهیان تا دندان مسلح لشکر سواره نظام کفار در مقابل ۳۱۳تن از سربازان پیاده نظام مسلمین قرار گرفتند، هیچ کس تصور نمی کرد که پیروز میدان، مسلمین باشند اما امداد الهی و نور ایمان در دل مسلمین موجب پیروزی آنان شد به طوری که در قرآن آمده است که هر یک نفر از مسلمین در چشم کفار چند نفر دیده می شد.






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار