اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۰۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
قانون در این زمینه با صدای رسا جلوی تخلف را گرفته است و البته چشمان مردم و بالاتر از آن دوربین تیز بین الهی این تخلفات را ضبط و ثبت می کند .
از دیر باز ذهن بشری در راستای ایجاد رفاه برای همنوع خود بوده و لذا در سال های اخیر شاهد افزایش چشم گیر توسعه خدمات در جهان بوده ایم .
از جمله این موارد می توان به احداث سی ان جی ها در سطح شهرها اشاره نمود که انجام این مهم گام مثبت بشمار آمده و در راستای افزایش خدمات به جامعه ارزیابی می شود .
اما در این خصوص گاهی متأسفانه شاهد عدم رعایت حقوق مردم می شویم از جمله عدم آسفالت مسیر ورودی خودروها به جایگاه ، عدم داشتن سرویس بهداشتی مناسب (بسته نشدن درب دستشویی ، نبود مایع دستشویی و حتی گاهی قطعی آب دستشویی و عدم اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان)، نپوشیدن لباس فرم توسط اپراتور ، پس ندادن ما بقی پول پرداختی ، عدم وجود جایگاه استراحت برای سرنشینان خودرو تا در زمان پیاده شدن در گرما و سرما و بارندگی مکانی به عنوان سرپناه داشته باشند .
و حال آنکه از جمله مواردی که به عنوان منشور اخلاقی و الزامات این جایگاهها ذکر شده است می توان به " رعایت نظم ، وقت شناسی و آراستگی سازمانی به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر و ایجاد محیطی آرام ، حفظ کرامت انسانی با رعایت کلیه حقوق مراجعین و مصرف کنندگان CNG ، خوش رویی ، مهرورزی ، بهداشت شغلی و محیط زیست به منظور حفظ سلامت خود و دیگران ، استفاده از لباس متحد الشکل و الصاق کارت پرسنلی ، راهنمایی و ارائه اطلاعات کامل و لازم به مصرف کنندگان CNG و جلوگیری از سردر گمی آنها ، ارائه سرویس مطلوب به مصرف کنندگان و رعایت عدالت و انصاف بدون هیچگونه تبعیض ، سوخت‌گيري الزاماً توسط اپراتورها ، ارائه خدمات مناسب و اضافي به منظور جلب رضايت مشتري ، تميزي و نظافت جايگاه ، ایجاد و نگهداری فضاي سبز در جايگاه ، الزام بهره بردار به اداره تمام وقت(24 ساعته) جايگاه ، نظافت مطلوب و مستمر سرويسهاي بهداشتي و سالم بودن تجهيزات مربوط به سرويس ها ، سالم بودن آسفالت يا بتن ورودي و خروجي جايگاه و عدم وجود شكستگي يا نقص " اشاره کرد . 

مصرف کننده حق دارد با برخورد صحیح و کاملاً اخلاقی پرسنل جایگاه مواجه گردد و صرفاً بهای مصوب اعلام شده برای سوخت گیری را پرداخت نماید ؛ لذا از جمله مواردی که در دوره های آموزشی اپراتور لازم است به او آموزش داده شود این است که تا آخرین ریال باقیمانده پول را باید به مشتری پس دهد .
در آئین نامه بهره برداری از جایگاههای CNG آمده است که بهره بردار موظف است گاز CNG را مطابق قيمتهاي اعلام شده از سوي شركت يا ساير مراجع ذي صلاح به مشتريان ارائه نمايد، هرگونه تخلف در اين خصوص مشمول جريمه و امتياز منفي بهره بردار مي گردد.

از طرفی دیگر چرا برای ایمنی سرنشینان مکانی در جایگاه پیش بینی نمی شود تا آنها با توجه به شرایط آب و هوایی اذیت نشوند و پس از پیاده شدن در محلی مناسب منتظر باشند تا سوخت گیری به اتمام برسد . البته در برخی شهرهای شمالی این امر محقق شده ولی در شهر شوشتر شاهدش نیستیم .

قانون در این زمینه با صدای رسا جلوی تخلف را گرفته است و البته چشمان مردم و بالاتر از آن دوربین تیز بین الهی این تخلفات را ضبط و ثبت می کند .
و لذا اینجا سؤالی مطرح می شود که شهروندان منتظر پاسخی قانع کننده از متولیان امور هستند و آن این است که چرا چشمان ناظرین و بازرسین بر این امور بسته شده و تخلف را نمی بینند ؟ و اگر می بینند چرا این تخلفات ادامه دارند ؟
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
Mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
comment
0
0
comment باسلام وعرض ادب.بنده در تاریخ ۱۳۹۸/۳/۱۶از یکی از جایگاههای سوخت اراک بسمت تهران استفاده کردم وهنگامی که سه نفر از همراهان بنده برای سرویس بهداشتی مراجعه کردن برای هرنفر با کمال وقاحت نفری پانصد تومان دریافت کرد.البته مبلغ اصلا مهم نیست ولی این رفتار با منشور اخلاقی یک جایگاه منافات دارد وحتی این برخورد اینقدر زشت بود که اگر کسی وجه نقد نداشت کارتخوان اختصاص به اینکار داده بود.من معتقدم باید هر کسی حقوق اجتماعی رو رعایت کند.وبهتره شعار ندیم ودوستان دست اندرکار پیگیری کنند.باتشکر
comment
asad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
comment
0
0
comment درود
مدتهاست که در اکثر جایگاههای سوخت سرویس بهداشتی به بهانه های مختلف بسته و هیچ پاسخی به آن ندارند
حال اگر مورد اضطراری و یا مریض احوالی بود چه باید کرد
بازرسی جایگاهها کجا هستند
حق شهروندی
آیا به دلیل وجود تعدادی معتاد آفتابه دزد مجاز به قفل کردن سرویس ها هستند؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار