شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
شما بنویسید:
واکنش‌های او خیلی از اهالی فوتبال را قلقلک داده که کی‌روش راضی به بازگشتِ سید کنند.
 گاف‌های علیرضا حقیقی و بی‌تجربگی بیرانوند و اخباری، خیلی از مخالفان رحمتی را هم مجاب به بازگشت او کرده. تیم ملی در حال حاضر هیچ دروازه‌بان مطمئنی را در اردوها ندارد. حقیقی پس از گذشت 18 ماه از فیکس شدنش و حضور در جام‌های مختلف هم از او یک دروازه‌بان مطمئن نساخته. ذخیره‌های شماره یک هم هنوز جوابی در رقابت‌های بین‌اللملی نداده‌اند. و حضورشان در قفس تیم ملی کمی ریکس می‌خواهد.
حالا در همین روزها مهدی رحمتی شماره یک ایران شده. رحمتی در هر بازی چند واکنش خوب دارد. پنالتی می‌گیرد و سخت گل می‌خورد. پس از نمایش خوب او در دربی باز هم بحث بازگشتش به تیم ملی از روی سکوها مطرح شد. رحمتی در جام حذفی باز هم نشان داد که تجربه کافی را در کنار بدنی آماده دارد. واکنش‌های او خیلی از اهالی فوتبال را قلقلک داده که کی‌روش راضی به بازگشتِ سید کنند. 
شما به جای کی‌روش بودید چه تصمیمی اتخاذ می‌کردید؟ به خاطر نتیجه‌گیری در تیم ملی حاضر بودید شخصی که قبلا خداحافظی کرده را مجددا به اردو فرا بخوانید؟ پایان دادن به معضل گلری در تیم ملی ارزش اعتماد دوباره به رحمتی و زیر پا گذاشتن یک سری از اصول‌ها را دارد؟ برای ما بنویسید.
برچسب ها: مهدی رحمتی ، تیم ، ملی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار