اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
فرمانده انتظامی خوزستان:
فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: یقینا این حضور پرشور مردم ناشی از باورها و اعتقادات آنها به اباعبدلله است و مشاهده می شود که همه افراد در هر سن و از هر جنسیت همه در مسیر زیارت اربعین قرار گرفته اند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بیش از پنج هزار نفر از مأموران نیروی انتظامی در زمینه ارائه خدمات امنیتی و انتظامی به زائران در استان فعال هستند.

شوشان-سردار محمدرضا اسحاقی ظهر امروز در جریان بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت مرزهای خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه تردد در مرزهای مختلف خوزستان با وجود ازدحام زائران روان و بدون مشکل در جریان است.

وی افزود: در حال حاضر مشکل خاصی در مرزها وجود ندارد و از هموطنان تقاضا داریم که بدون ویزا به مرزها مراجعه نکنند زیرا باعث اختلال در فعالیت دیگر نهادها و افراد ذی ربط خواهد شد و موجبات زحمت هم برای خودشان و هم مسئولین را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: یقینا این حضور پرشور مردم ناشی از باورها و اعتقادات آنها به اباعبدلله است و مشاهده می شود که همه افراد در هر سن و از هر جنسیت همه در  مسیر زیارت اربعین قرار گرفته اند.

اسحاقی بیان کرد: افراد بسیاری در منصب ها، پست ها و جایگاه های مختلف خدمات و تسهیلاتی را فراهم کرده اند تا زائران سفر را به صحت و سلامت بگذرانند.

وی عنوان کرد: در حوزه گذرنامه تسهیلات جدی ایجاد کردیم و صدور آن را نیز به روز انجام می دهیم. همچنین در حوزه ایجاد بسترهای ترافیکی و امنیت انتظامی کارهایی را انجام داده ایم و تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر از مرزهای استان خوزستان عبور کرده اند.

فرمانده انتظامی خوزستان یادآور شد: همکاران ما از پل زال تا مرزهای شلمچه و چذابه به صورت شبانه روزی و در سه شیفت فعالیت می کنند و در مجموع بیش از پنج هزار نفر از مأموران انتظامی در زمینه ارائه خدمات امنیتی و انتظامی به زائران فعال هستند.

اسحاقی گفت: هماهنگی شده تا زائران خارجی عتبات از مرز شلمچه عبور کنند که این روند در حال انجام است. البته دولت عراق هماهنگ کرده تا زائران پاکستانی از مرز چزابه عبور کنند و این امر در حال انجام است.

وی تأکید کرد: تأمین امنیت زائران در مرز عراق، با دولت این کشور است و تاکنون خوشبختانه هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

سپیده اسکندری

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار