اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان:
سیدکریم سید نور تصریح کرد: شهرداری های دیگر مانند شهرداری اهواز و سایر شهرها نیز همگی در زمینه خدمات رسانی به زائران حسینی فعال هستند و همه این فعالیت ها قابل تقدیر و ستایش است.
مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان گفت: همه جهان چشم به مردم شیعه دوخته و حضور میلیونی زائران اربعین حسینی باعث شده که دشمنان اسلام هر روز و هر ساعت ناامیدتر شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، سید کریم نور در جریان بازدید از چزابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیقی نصیب شد تا از مواکب راهیان عتبات عالیات زیارتی داشته باشیم. اجتماع و استقبال مردم به حدی خوب است که اصلا قابل وصف نیست.

وی افزود: مردم همگی به صورت خودجوش به دیدار حرم اهل بیت(ع) عزیمت می کنند. خوشبختانه خدمات دهی شهرداری اهواز در مرز چزابه خوب و واقعا قابل تحسین است.

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان تصریح کرد: شهرداری های دیگر مانند شهرداری اهواز  و سایر شهرها نیز همگی در زمینه خدمات رسانی به زائران حسینی فعال هستند و همه این فعالیت ها قابل تقدیر و ستایش است.

نور بیان کرد: مشکل موجود در مرز چزابه این است که تعدادی از زائران ویزا ندارند، که خوشبختانه فرماندار دشت آزادگان قول داده تا در اسرع وقت مشکل این زائران را حل و فصل کند.


وی عنوان کرد: خوشبختانه مردم به صورت خودجوش برای زیارت امام حسین (ع) راهی شده و این فرهنگ مذهبی را با اختیار خود انتخاب کرده اند.

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه مردم هیچ نیازی به تبلیغات برای حضور در مراسم اربعین حسینی و زیارت کربلا ندارند، گفت: همه جهان چشم به مردم شیعه دوخته و حضور میلیونی زائران حسینی باعث شده که دشمنان اسلام هر روز و هر ساعت ناامیدتر شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار