شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳
اعضاء هیئت بورد مامایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از گروههای آموزشی این دانشکده بازدید بعمل آوردند

اعضاء هیئت بورد مامایی وزارت بهداشت در روز شنبه 7 آذرماه 1394 با حضور در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از گروههای آموزشی این دانشکده بازدید بعمل آوردند و در جلسه ای با حضور دکتر رفیعی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر نظری معاون درمان و نیز دکتر پروین عابدی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی شرکت کردند.

دکتر پروین عابدی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی در این جلسه گزارشی از وضعیت گروههای آموزشی، تعداد اعضاء هیئت علمی و مقاطع مختلف مامایی و تعداد دانشجویان در مقاطع مختلف به تفکیک سال پذیرش و ... ارائه نمود.

همچنین در این جلسه در خصوص وضعیت کلی آموزش دانشجویان ارشد بحث و تبادل نظر صورت گرفت و راهکارهایی برای ارتقاء فرآیندهای آموزش و پژوهش دراین مقطع ارائه شد.

هیئت ارزیاب وزارت بهداشت در ادامه در جلسه ای با حضور اعضای هیئت علمی مامایی دانشکده شرکت کردند که در طی آن مشکلات کلی اعضاء شامل تعداد زیاد واحد، ساعت های کارآموزی و کارورزی و مشکلات رفاهی اعضاء مطرح و در خصوص بهبود وضعیت آموزش مامایی به گفتگو پرداختند.

گفتنی است هیئت ارزیاب وزارت بهداشت در این بازدید از قسمت های مختلف دانشکده شامل کلاس های درس، آموزش، کتابخانه و سایت کامپیوتر دانشکده و همچنین بخش های زنان و زایمان بیمارستان های آموزشی امام خمینی (ره) و رازی بازدید کردند.







نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار