شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
کاهش تولید میگو
فرادی هم که به امید تامین اعتبارات به این کار وارد شده بودند، به دلیل عدم نقدینگی نتوانستند غذا را به موقع به میگوها برسانند و با تلفات مواجه شدند.
رییس اتحادیه میگوپروران خوزستان گفت: عدم تزریق نقدینگی و بیماری‌ها، تولید میگو در استان را با کاهش رو به رو کرده است.

محمد معلم  گفت : با اشاره به اینکه مشکل نقدینگی و عدم سرمایه در گردش خسارت‌هایی را به میگوپروران وارد کرده است، اظهار کرد: قرار بود صندوق توسعه ملی اعتباراتی را به ما تخصیص دهد اما این مساله محقق نشده است؛ با توجه به اینکه آماده سازی مزارع تا قبل از فروردین ماه سال آینده انجام می‌شود اکنون بهترین موقع برای پرداخت اعتبارات از سوی صندوق توسعه ملی است.

وی افزود: به دنبال این مشکلات، میگوپروران توان ورود به عرصه تولید را از دست داده‌اند و افرادی هم که به امید تامین اعتبارات به این کار وارد شده بودند، به دلیل عدم نقدینگی نتوانستند غذا را به موقع به میگوها برسانند و با تلفات مواجه شدند.

معلم تصریح کرد: خرید بچه میگو و غذای میگو، هزینه‌های پرسنل، بیمه محصول و ملزومات تولید و تعمیرات دستگاه‌ها از جمله هزینه‌هایی است که بر میگوپروران تحمیل می‌شود و عدم تامین اعتبارات، پرورش میگو را با مشکل جدی رو به رو کرده است.

رییس اتحادیه میگوپروران خوزستان عنوان کرد: انتظار داشتیم امسال تولید میگو به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کند اما متاسفانه عدم تخصیص اعتبارات و بیماری لکه سفید تولید میگو را با کاهش رو به رو کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار