شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
دبیر حزب اعتماد ملی شاخه خوزستان تاکید کرد؛
جمال درویش ادامه داد: فعالیت های انجام شده در سطح کلان نشان دهنده این است که دولت تدبیر و امید با رویکردی متفاوت برای حل مشکات کشور، از هیچ اقدامی در چارچوب قانون و حفظ عظت مردم ایران فروگذار نیست.
دبیر حزب اعتمادملی شاخه خوزستان با تاکید بر نقش بی بدیل احزاب در احقاق حقوق اجتماعی مردم و توسعه کشور گفت: برخی افراد تنها از احزاب برای پیشبرد اهداف شخصی خود استفاده می کنند که این مساله به ضرر جامعه و سیاست های کلی نظام است.

جمال درویش جمعه شب در نشست اعضای حزب اعتماد ملی که در دفتر این حزب در اهواز برگزار شد بیان کرد: در بسیاری از انتخابات برگزار شده در کشور، افراد با استفاده از نام احزاب به موقعیت هایی رسیده اند که این مساله هیچگاه به سود جامعه نبوده است.

وی افزود: خوشبختانه با برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و حضور پر شور مردم پای صندوق های رای برای ترسیم آینده ای روشن برای کشور، دولتی زمام امور را در دست گرفته که نگاهی اعتدال گرا به تمامی مسایل جاری و امور بین المللی دارد.

وی ادامه داد: فعالیت های انجام شده در سطح کلان نشان دهنده این است که دولت تدبیر و امید با رویکردی متفاوت برای حل مشکات کشور، از هیچ اقدامی در چارچوب قانون و حفظ عظت مردم ایران فروگذار نیست.

دبیر حزب اعتمادملی شاخه خوزستان با اشاره به اینکه برای انجام امور حزبی باید ارتباط منسجمی بین حزب و اعضاء وجود داشته باشد گفت: احزاب اصلاح طلب باید در یک مسیر حرکت کنند زیرا فعالیت ها در این احزاب برای توسعه و گسترش عدالت در جامعه است.

درویش با اشاره به فعالیت های حزب اعتماد ملی در استان خوزستان گفت: خوشبختانه فعالیت های این حزب در استان بار دیگر در بخش های مختلف سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و غیره آغاز شده و به زودی کاندیداهای حزب اعتماد ملی استان خوزستان برای حضور در انتخابات مجلس آینده شورای اسلامی معرفی می شوند.

گفتنی است در این نشست که با حضور اعضای حزب اعتماد ملی از شهرستان های مختلف برگزارشد، اعضا به ارایه نظرات خود در خصوص نحوه ادامه فعالیت ها برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار