شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
نماینده مردم آبادان:
باشگاه صنعت نفت مشکل مالی ندارد و امسال با 160 میلیارد ریال آماده حضور در لیگ دسته اول شد.
سید حسن دهدشتی در رابطه با وضعیت باشگاه صنعت نفت اظهار داشت: در دو فصل اخیر شاهد ضعیف ترین دوران مدیریتی باشگاه صنعت نفت بودیم و تیم نفت به تیمی درجه دو و سه در فوتبال ایران تبدیل شده است.

وی ادامه داد: ما از ابتدا مخالف این مدیریت بودیم، زیرا عیسی زاده قبلا امتحانش را پس داده بود و می‌دانستیم با آمدن وی صنعت نفت ضربه خواهد خورد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای ورزش وزارت نفت به توصیه های ما گوش نکرد و در انتخاب مدیریت اشتباه کرد اما از امروز به صورت جدی بدنبال تغییرات مدیریتی در رأس این باشگاه خواهیم بود.

سیدحسین دهدشتی گفت: تا کنون وارد بحث باشگاه صنعت نفت آبادان نشدیم، زیرا ما را متهم به دخالت در امور این تیم می‌کردند اما شرایط آنقدر نامناسب است که با این اتهامات هم مجبور به ورود خواهیم شد.

وی اظهار داشت: باشگاه صنعت نفت مشکل مالی ندارد و امسال با 160 میلیارد ریال آماده حضور در لیگ دسته اول شد. با این ملبغ می‌توانستند در لیگ برتر تیمی رویایی آماده کنند ولی در همین لیگ یک نیز با استفاده ازبازیکنان درجه چندم در رده های پایین جدول جای دارند.

وی ادامه داد: اکنون مشکل اصلی صنعت نفت مدیریت می‌باشد اما در اقدامی عجیب سرمربی این تیم برکنار می‌شود و همه تقصیرها گردن مربی انداخته شده است ولی مردم آبادان آنقدر فهم فوتبالی بالایی دارند که می‌دانند اشکال کار از کجاست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار