شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
حمدرضا فدعمی معاون مالی و اداری شبکه بهداشت و درمان ماهشهر از انجام اقدامات صورت گرفته در  بیمارستانهای حاجیه نرگس معرفی ماهشهر و راه زینب (س) بندر امام خمینی (ره) در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت خبر داد.

وی گفت: طرح تحول نظام سلامت که از افتخارات دولت تدبیر و امید می باشد از تاریخ 15 اردیبهشت 93 در تمامی بیمارستانهای دولتی آغاز و به تبع آن در شهرستان بندرماهشهر با جدیت هرچه تمام و همزمان در 2 بیمارستان جنرال حاجیه نرگس معرفی و بیمارستان تک تخصصی زنان و زایمان راه زینب (س) بندرامام خمینی (ره) به اجرا درآمد. طرح مذکور منجر به کاهش سهم پرداختی مردم شده و بیماران از بدو بستری تا زمان ترخیص فقط درصد ناچیزی از هزینه را پرداخت می نمایند. نظر به اینکه طرح تحول نظام سلامت، رضایتمندی بیماران در تمامی زمینه ها را پیگیر می باشد، لذا اصلاح هتلینگ بمنظور آسایش بیماران بخشی از اعتبارات طرح را به خود اختصاص داده است.

از زمان شروع طرح تاکنون مبلغ 5,165,000,000 ریال اعتبار در بیمارستان معرفی و 1,036,941,080 ریال اعتبار به بیمارستان راه زینب (س) بندرامام خمینی (ره) تعلق گرفته، که با تخصیص صادر شده و هزینه کرد آن بخشی از مشکلات بیمارستانهای فوق مرتفع گردیده است.

بخشی از هزینه های انجام شده بشرح ذیل می باشد: بیمارستان حاجیه نرگس معرفی:

    تعمیر کامل بخش داخلی
    تعمیر قسمتی از بخش جراحی مردان
    تعمیر قسمتی از بخش اطفال
    تعویض عمده سیستم سرمایشی
    تجهیز اتاق استراحت پرستاران در بخش ها

بیمارستان راه زینب (س) بندرامام خمینی (ره) :

    تعویض درب اتاق های بخش زنان
    تعویض کامل روشویی های اتاق های بیماران
    تعویض بخشی از سیستم سرمایشی

فدعمی گفت: در پایان ضمن تقدیر و تشکر از ریاست، معاونین و کلیه مدیران حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، امید است با بکارگیری تمامی توان نیروی انسانی زحمتکش و مجرب شبکه بهداشت و درمان ماهشهر و با هدایت مدیر دلسوز و کاردان شبکه شاهد ارتقاء هرچه بیشتر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان فهیم شهرستان ماهشهر باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار