شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
رئیس بیمارستان گلستان:
کمبود نیرو و فضای فیزیکی از عمده ترین مشکلات پیش روی طرح تحول سلامت می باشد، البته عدم پرداخت از سوی سازمان های بیمه گر را هم باید به این مهم اضافه نمود.
شوشان: دکتر حمیدرضا آرتی رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: تا قبل از اجرای طرح تحول میزان پرداختی از جیب مردم 60 درصد بوده که امروز از طریق دفترچه های بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی این رقم به 6 درصد رسیده است و همچنین بیماران می توانند تمام نیازهای خود را از بیمارستان تهیه نمایند.

وی بیان داشت: اکنون بیمارستان گلستان در تمام بخش های موجود مشغول ارائه خدمات به بیماران می باشد که مهمترین آنها در بخش سرطان، جراحی قلب و آزمایشگاه های پیشرفته و خون و ... است، اما طبیعتا تمام بخش های بیمارستان نیاز به تعمیر و بازسازی و نوسازی دارند که اگر پرداخت بیمه ها به موقع باشد می توانیم به تمام نیازها پاسخ بدهیم، در غیر این صورت با مشکل مواجه می شویم، از این رو باید تدابیری اتخاذ شود که عقب ماندگی 13 ماهه پرداختی بیمه ها به بیمارستان ها مرتفع شود، در غیر این صورت بنیه بیمارستانها نمی تواند تقویت شود.

آرتی گفت: کمبود نیرو و فضای فیزیکی از عمده ترین مشکلات پیش روی طرح تحول سلامت می باشد، البته عدم پرداخت از سوی سازمان های بیمه گر را هم باید به این مهم اضافه نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار