شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
رئیس شورای شهرماهشهر:
طی برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه های بزرگی در ماهشهر توسط شهرداری برنامه ریزی شده است که می توان به پل بزرگ موجود در خیابان طالقانی اشاره داشت که این پل با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان ظرف 30 روز آینده آماده بهره برداری می شود.
شوشان- مهندس مجاهد نظارت رئیس شورای شهر ماهشهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری شوشان گفت: پروژه هایی که در شهر ماهشهر تعریف و در حال انجام است، پروژه هایی بزرگ و در خور شان مردم شهر ماهشهر می باشد و می تواند در بخش های مختلفی از جمله، توسعه فضای سبز، احداث مکان های تجاری و رفاهی، ترمیم پل ها و ... کمک شایانی به شهر نماید.

وی گفت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه های بزرگ و اولویت داری در ماهشهر توسط شهرداری برنامه ریزی شده است که می توان به پل بزرگ موجود در خیابان طالقانی اشاره داشت که این پل با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان ظرف 30 روز آینده آماده بهره برداری می شود، همچنین جاده کمربندی دور ناحیه که در حال تکمیل است، 2 پارک بهار و فردوس را بازسازی کرده ایم و یک پارک بزرگ 15 هکتاری را در دستور کار داریم که 3 هکتار از پارک فوق به بانوان اختصاص می یابد، جدای از این یک هتل، یک مجتمع تجاری و چندین پروژه کوچک و بزرگ دیگر در حال انجام است که قطعا چهره ماهشهر را دچار تحول خواهد کرد.

رئیس شورای شهر ماهشهر ادامه داد: طبیعتا برای اجرای هر پروژه ایی یک سری مشکلات برای مردم ایجاد می شود تا بتوانیم پروژه را به نحو احسن به سرانجام برسانیم، از این رو باید بابت ایجاد مشکلاتی که پل خیابان طالقانی برای مردم ایجاد کرده است عذر خواهی کنیم و انشاء الله با بهره برداری از آن بتوانیم هدیه خوبی به مردم شریف ماهشهر بدهیم.

نظارت در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مشکلات شهر ماهشهر از جمله فاضلاب گفت: برای رفع مشکلات فاضلاب که یکی از خواسته های روزانه مردم به شهرداری است به صورت هفتگی با شرکت آب و فاضلاب جلسات مختلفی را برگزار می کنیم که تنها برای امسال مبلغ 5 میلیارد تومان در برهه زمانی مختلف به آب و فاضلاب به صورت ودیعه پرداخت کرده ایم تا بتواند بخشی از مشکلات شهر را مرتفع نماید، اما طبیعتا با این رقم نمی توان سیستم فرسوده و قدیمی فاضلاب شهر را مرتفع نمود.

وی ادامه داد: در حال حاضر با بودجه اختصاص یافته مشکل خیابان های شریفی، کوچه ابوعمار، فلسطین، انتهای خیابان سعیدی، ولایت و منطقه غزالی حل و یا در حال حل شدن است و همچنین کوچه های فرعی موسوی و سلمان فارسی منطقه غزالی هم در حال کار هستیم.

رئیس شورای شهر ماهشهر تصریح کرد: یکی دیگر از فعالیت های شهرداری ماهشهر که حتما در بودجه سال 95 به خوبی به آن پرداخته خواهد شد، موضوع دفع آبهای سطحی است که در منطقه کاریابی و کوی سعدی و همچنین فاز 5 و ورودی شهر از سمت دانشگاه آزاد که مشکلات حاد و آب گرفتگی شدید را شاهد بودیم که بعضا باعث خسارت وارد کردن به خودروها می شد اقدامات خوبی صورت گرفت و اکنون هیچ مشکلی در این مناطق به لحاظ ایجاد آبهای سطحی وجود ندارد .

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه ماهشهر سطح یک دست و صافی دارد با بارندگی شدید شاهد آب گرفتگی برخی از مناطق شهر هستیم که در تلاشیم در بودجه سال آینده اعتبار مناسبی را جهت دفع آبهای سطحی مد نظر قرار دهیم تا بخشی از مشکلات شهر ماهشهر مرتفع شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار