شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان:
این نمایشگاه با حضور قریب به 159 واحد صنعتی و تولیدی استان خوزستان در فضایی به مساحت 3 هزار متر مربع برپا می شود افزود : خوزستان مجموعه کاملی از صنایع مختلف را در بر دارد

شوشان-مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان در حاشیه نمایشگاه توانمندیهای صنعتی،تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان،که پنجمین تجربه             برگزاریآن در  این استان می باشد   در گفتگویی به خبرنگار شوشان اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی ، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان 14 لغایت  17 آذر ماه برپا گردید.
 اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور قریب به 159 واحد صنعتی و تولیدی استان خوزستان در فضایی به مساحت 3 هزار متر مربع برپا می شود افزود :  خوزستان مجموعه کاملی از صنایع مختلف را در بر دارد که در زمینه محصولات تولیدی و صادراتی شرایط خوبی دارند و در کنار واحدهای بزرگ تولیدی استان مشغول به فعالیت هستند .
وی با اشاره به اینکه واحدهای کوچک و متوسط در کنار بنگاههای بزرگ اقتصادی بازوی مناسبی برای فعالیت به شمار می روند افزود : توجه به صنایع کوچک و متوسط در کاهش نرخ بیکاری تاثیر به سزایی دارد .
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان اظهار داشت : در این نمایشگاه که به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز دایر شد آخرین توانمندی های واحد های تولیدی استان به نمایش گذاشته می شود  .
محمدیان گفت: پنجمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی ، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان هر سال به منظور معرفی قدرت و توان صنعتی استان، همچنین توسعه این بازار برگزار می شود .
گفتنی است مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان روز3 شنبه ساعت 22 برگزار می شود .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار