شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
از قرار معلوم ، برخی اعضای این شورا ، برای استیضاح شهردار دست به هر حربه ای می زنند تا از شرش خلاص شوند و او را به هر ترتیبی شده از صندلی مدیریت پایین بکشند
این هم از بد روزگار یا طنز روزگار است که خودت در مظان اتهام باشی اما انگشت اتهام را به سمت دیگری نشانه روی . حالا حکایت شورای شهر و شهردار یکی از شهرهای جدیدالتاسیس خوزستان است.

از قرار معلوم ، برخی اعضای این شورا ، برای استیضاح شهردار دست به هر حربه ای می زنند تا از شرش خلاص شوند و او را به هر ترتیبی شده از صندلی مدیریت پایین بکشند ؛ گاهی استعفا می دهند و هیاهو سر می دهند و گاهی هم قلم به دست گرفته و برای این و آن نامه نگاری می کنند. 


در جدید ترین مورد هم چند خطی برای مسئولین استانداری نوشته اند که: آقا جا ! این شهردار ، محل زندگی اش فلان شهر است و بنابراین باید برکنار شود. این افراد باید کلاه خود را دو دستی بچسبند تا باد نبرد چرا که اگر مصوبه شوراها بخواهد اجرایی شود لااقل پنج نفرشان باید استعفا دهند و به شهر اقامتی خودشان نزول اجلال نمایند.

حکایت است که طرف پایش می لنگید و هر روز بر سر کوچه می ایستاد و به راه رفتن دیگران ایراد می گرفت ! اگر می خواهید انتقادی کنید اول یک سوزن به خود بزنید و بعد یک جوالدوز به دیگری !


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار