شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۳

رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی نوجوانان، جام پیروزی ترکیه که از صبح روز شنبه 20 خردادماه آغاز شده بود، شب گذشته (21 خردادماه) در شهر گوش‌آداسی این کشور به پایان رسید و درمجموع چهار ملی‌پوش خوزستانی موفق به کسب دو مدال برنز و یک عنوان پنجمی شدند .

در اين رقابت‌ها ابتدا احسان محمدی، کشتی‌گیري از کشور میزبان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم به مصاف جهانبخش دیگر نماینده کشورمان رفت که در این کشتی مغلوب شد اما باتوجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال، محمدی به گروه شانس مجدد راه یافت. در این گروه نیز با شکست کشتی‌گیر ترکیه‌ای به دیدار رده‌بندی رسید. در این مسابقه نیز کشتی‌گیری از کشور قزاقستان را از پیش رو برداشت به مدال برنز رقابت‌ها دست يافت .

در وزن 46 کیلوگرم محمد مراد الیاسی کشتی‌گیر اندیمشکی کشورمان در دور نخست استراحت داشت. وی در دوم کشتی‌گیر کشور ترکیه را شکست داد اما در دور سوم و با نفوذ داوران، مسابقه را به کشتی‌گیر کشور میزبان واگذار كرد که باتوجه به باخت این کشتی‌گیر در ماقبل از فینال، مراد الیاسی از دور رقابت‌ها کنار رفت .

در همین وزن کیانوش ولی‌زاده دیگر كشتي‌گير اندیمشکی تیم‌ملی که در دور اول مبارزه به حریف گرجستانی باخته بود، باتوجه به رسیدن این حریف گرجی به فینال، ولی‌زاده نیز در گروه شانس مجدد قرار گفت. وی در این گروه ابتدا کشتی‌‌گیر مجارستان را از پیش‌رو برداشت، سپس دیگر نماینده کشور گرجستان را با شکست بدرقه نمود و در کشتی رده‌بندی نیز کشتی‌گیر ترکیه‌ای را که پیش از این مراد الیاسی را شکست داده بود، در سه تایم مغلوب نمود و مدال برنز اين وزن را از آن خود كرد .

همچنين در وزن 63 کیلوگرم میلاد محمدی ملی‌پوش بهبهانی کشورمان در دور نخست کشتی‌گیر کشور قزاقستان را شکست. وی در دور دوم کشتی‌گیر کشور میزبان را از پیش‌رو برداشت اما در کشتی نیمه‌نهایی، مبارزه را به قنبری دیگر نماینده کشورمان واگذار كرد و به دیدار رده‌بندی رسید. در این کشتی که برای کسب عنوان سومی مسابقات بود، محمدی از کشتی‌گیر ترکیه‌ای شکست خورد و به عنوان پنجم رسید


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار