شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۲
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز:
ثبت و مستندسازی جلوه ها و صحنه های زیابی پیاده روی اربعین حسینی، هدف این یادمان ملی اعلام شده است
مهدی مکارمی مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی که پیاده روی اربعین حسینی را حرکت عشق و ایمان عنوان نمودند گفت: این سازمان در راستای حفظ آیین های دینی و مذهبی و با هدف ثبت و مستند سازی جلوه های زیبای عشق و ارادت به اهل بیت در اربعین حسینی ، اولین یادمان ملی عشق و ایمان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري اهواز، وی گفت: علاقمندان برای شرکت در این یادمان می توانند عکس، فیلم، گزارش های مطبوعاتی ( خبری و توصیفی) ،مستندهای کوتاه، کلیپ و داستان کوتاه با موضوعات پیاده روی در مسیر عشق ، موکب ها، خردسالان، زائران، جلوه های ویژه و… از پیاده روی زائرین امام حسین(ع)خود را به ایمیل این سایت ارسال نمایند.

مکارمی گفت: زمان هر فیلم، گزارش و یا مستند کوتاه حداقل ۳ و حداکثر ۷ دقیقه باشد و همچنین بر روی عکس، فیلم، گزارش و مستندهای کوتاه نباید هیچگونه نشان، لوگو و یا نوشته ای قرار گرفته باشد.

وی گفت: از هدف های مهم برگزاری این یادمان، اعتلای فرهنگ عاشورایی، حفظ آئین های مذهبی، ثبت لحظات پرشور عزاداری و سنت های عاشقان حسینی می باشد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه یادمان با همکاری سازمان صدا و سیمای خوزستان و سازمان بسیج رسانه ای استان برگزار خواهد شد گفت: فراخوان شرکت در یادمان منتشر شده وکلیه هنرمندان کشور تا تاریخ 15 دیماه با مراجعه به سایت شهرداری اهواز به آدرس Amcso.ahvaz.ir   می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرایط شرکت در یادمان اقدام کنند.

بگفته مکارمی، به نفرات اول تا سوم در هر بخش جوایزنقدی نفیسی اهداء خواهد شد و علاقمندان می توانند آثار ارسالی خود را به آدرس الکترونیکی Amcso@ahvaz.ir یا آدرس پستی « اهواز، ملی راه، ( شهید طباطبایی)، نرسیده به مجتمع فرهنگی تفریحی فجر سپاه، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز، معاونت فرهنگی و هنری این سازمان ارسال کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
comment
0
0
comment خدا به خیر بگذراند...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار